甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《小學雞去沙灘》

28 Jun 2019, fri (Day 30 晴雨晴雨 Cancun, Mexico)

今朝準時起身(其實咩叫準時呢🤣🤣), hea左陣就準時去到食早餐。 早餐好簡單, 有水果、多士、茶或咖啡, 其實夠就唔係好夠, 但有生果我鍾意!

我同Mona坐低食早餐、 同枱有兩個日本人, 咁大家當然會傾下偈, 原來佢地去過New Zealand working holiday, 之後就去中南美, 剛剛成古巴旅程, 然後有個俄國人過左嚟搭咀, 最後仲多個Argentina人添! 洗碗時撞到個Brazil嚟嘅男仔, 佢話Cancun好多嘢玩, 咁我地問佢有咩好介紹, 例如邊個沙灘好, 佢就介紹左個無咩人去的沙灘叫Pok ta Pok, 咁我地同日本人都好留心聽佢地講咩,然後Mona就話我同佢今日去沙灘問佢地join唔join。大家都好爽快, 我地約左25分鐘後lobby等。但由於Mona無墨幣, 但又趕住一齊去沙灘,所以我暢左180.15peso比佢, 佢就比左US$10我。 

整裝待發, 落到去團友由4變6,6變8, 包括我, Mona, 2個日本人, 俄羅斯男, 哥倫比亞女、 西班牙女、阿根廷男。 本來諗住去supermarket補補給之後出發, 點知佢地行到見到有巴士就上左, 由於怕見唔返, 我地就係無買野情況下跳左上車 (13 peso), 就係咁一班人浩浩蕩蕩向沙灘出發。

俄羅斯人好似領隊咁帶住我哋行, 嘩, 海天一色好靚呀!不過我覺得水質無Cuba 嘅playa los Coco靚。 不過呢, 的沙同埋水都涼浸浸, 好舒服。 其他人玩左陣就上水, 再傾多陣就離開。 而我就同Mona繼續留低hea陣先走, 因為反正係hostel都無野做🤣

我係樹蔭下抖下, mona就sun bathing, 其時又見到hostel另一個住客嚟左, 佢係法國人, 旅遊左2年半了, 等屋企人嚟一齊玩兩三星期墨西哥就返法國。 佢仲分享左一的地方比我地去添!

之後我同mona再落多次水, 就執嘢走人。 我哋去睇下湖嗰邊有無crocodile, 咁...梗係見唔到啦! 之後就搭返巴士 (13 peso)返去超巿入貨整lunch。 我地買左菠蘿, taco, mango, avocado, tomato,red beans, corn, 努力切切切, 咁樣配搭嘅taco又幾好味喎!

再hostel坐下book下hostel, 到6點幾我問mona仲出唔出去, 我想向巴士站嗰邊行下。 我哋行經一的小食店, 仲買左鮮製churros (40 peso)同mona share, 係幾好味, 不過都幾漏。 行到去巴士站其實都真係到到差唔多樣無咩特式, 所以都係行返去超巿好過。 我買左一包薯片, 一枝水同一隻蕉 (20.15 peso)就返去了。


200.15 peso exchange to Mona


已用300.5 peso

 52 peso ( bus r2 來回 x 2人)

 10.2 peso 果汁

 Lunch由mona比晒 (扣返車錢同多左的exchange)

 20 peso churros

 20.15peso (薯片, 水, 蕉)

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论