甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《等一個夜晚的車》

17 Jun 2019, mon (Day 19 晴->雨 after 8pm(熱) Camaguey, Cuba)

如果前兩日叫無咩嘢做, 今日肯定可以叫完全無嘢做🤣


其實我8點幾已起床, 但由於今日搭好夜車 (其實叫18號凌晨先啱), 所以我叫自己瞓多陣, 咁最後11點幾一路睇電視一路執嘢, 諗住差唔多1點check out。 點知未夠一點host上嚟拍門, 原來佢話琴日見到我返嚟之後都無落過嚟, 睇下我有無嘢。 我話無事, 順手check out, 仲再三confirm佢backpack是否可以放住係到先。 一切settle down 後我就1點出左去了。 


果然過左weekend, 條街好似熱鬧返少少, 唔再係一個死城, 我仲係之前死寂寂的街見到好多檔仔賣野 (主要都係唔知新定舊嘅衫同玩具, 仲有香港唔平一個的pinata)。

行行下見到pizza店好想食, 於是以15cup買左個腸仔pizza食, 熱辣辣出爐係正嘅!再行兩個街口有人賣Juice, 我最鍾意, jugo de mango唔該 (3 cup)。

由於今日主要係hea時間, 我又揀左係商場cafe坐, 買左杯比平時檔仔賣嗰的無咁好飲的咖啡, 我都唔知幾錢, 總知10cup找返0.15cuc。

咁又比我磨左大半個鐘, 本身想去埋食雪糕添, 但得返tiramisu, 菠蘿味同士多啤梨味, 試過唔試了。 於是又再encore檔仔買mango juice (3 cup) 同 coffee (1 cup) , 係飲完芒果汁即刻飲啡喎,

我都覺自己痴線。 跟手好似迷失古巴咁行極都搵唔返個centro。 無嘢嘅, 反正唔趕時間咪兜下。 仲比我撞到生果車仔, 問佢的蕉點賣, 佢話2.5 cup一隻, 咁我梗係要一隻啦, 但佢嫌我, 最後佢比多隻我, 5cup3隻, 但其實我真係只想要一隻, 因為我驚咁食法搭夜車會肚痛呀大佬。

又繼續無聊行, 咁行法我已隊左兩隻蕉, 最後都忍唔住再買枝水 (0.7cuc)(其實諗住唔買架, 驚飲唔晒又唔想攞多樣野, 但大熱天時真係無水唔掂。 再躊躇今晚點填飽個肚, 又比我見到麵包鋪, 咁我入去買兩個bun, 佢見我買咁少話唔收我錢, 但我堅持, 最後佢收左我1cup (原價應該0.05cup一個)🤣🤣, 然後繼續遊蕩到7點。

咁遊蕩到7點幾返去, 其實我今晚架車係凌晨0235, 所以我諗住借個廁所就坐外面發呆, 等到11點行去車站。 點知開口借廁所時, host mama送左個紀念品比我, 叫我要記住Camaguey, 真係有的感動。

佢仲諗住比條毛巾我抺身添, 不過唔好搞住人, 我都係洗個面去個廁所就出返去好d。坐到咁上下想借下廁所, 點知個廳係開左燈開左門但無人喎, 我唯巾繼續等, 等到11:00pm諗住睇多次有無人(因為有電視聲架), 原來host媽媽係飯廳嗰邊睇緊電腦。 我同佢講我走喇, 唔該晒佢, 仲順手借左個廁所。 出到嚟佢送我走...原來其實佢等緊我走然後鎖門呀陰公! 其實我有問佢要唔要鎖門嘅, 但佢話無問題無問題, 真係衷心多謝佢呢!

只要你有寄存行李, 佢都會比會個tag你落車時認領返行李, 感覺幾穩陣


今日共用: 0.55cuc + 38cup

           

15cup Sausage pizza 

3 cup juice

10 cup coffee (找0.15cuc)

3 cup mango juice

1 cup coffee 

5 cup 3隻蕉

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论