甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《我很喜歡做街坊》

16 Jun 2019, sun (Day 18 晴(熱) Camaguey, Cuba)

因為香港發生呢的事, 搞到個人都心情麻麻, 睇咩都好無趣, 所以亦都認定左Camaguey好無趣。其實咁又唔多公平嘅, 但無辨法。 由於覺得Camaguey雖大, 但可以探索的事唔多, 所以今日十點先出發。由於個個巿中心都係差不多, 所以決定跟maps me去嗰湖嗰邊睇下。 睇個map唔遠, 行路都ok。 不過行之前都要補充下體力先, 我去左巴士站對出嗰列小食亭搵食, 買左件三角批仔 (都係甜嘅, 同埋中間有jelly嘅 - 3cup), 之後又去另一間買左半melon juice (3cup) 就出發。

行左大概半個鐘到就到左, 果然好似琴日屋主個女Rosanna咁講...soso。 不過見到人打下棒球行下公園, 心情都好返d。 其實個公園都好快行完, 我都忍住叫自己唔好loop新聞影響心情, 但當然控制唔到。 我竟然坐係涼亭底下睇左成個鐘新聞, 我希望天佑香港, 義士得以安息, 個7婆同埋的渣渣建制盡快比天收 🤛。


hea到12點諗住走之際, 我見到有當小食亭賣西班牙油炸鬼喎, 我想試好耐, 但成日只在沙塵滾滾的路邊見過, 今次仲唔係機會? 我買左一包試下 ( 5cup), 見佢啱啱炸起落白色汁時我仲出手阻止, 點知其實係人地嘅🤣。 好喇, 真係輪到我時阿店主好醒咁問埋我要唔要糖, 好丫, 少少唔該!喂, 真好食架喎!

遊完湖我又行返去巿中心, 今次無跟住睇maps me行睇下有無新發現, 其實都係無咩。

但由於真係熱得濟, 我去左間shop諗住買枝水(0.7cuc), 但見咁熱又忍唔住飲埋可樂(0.5cuc) , 坐左陣仲食左件cake仔 (0.25cuc)添!當中見到個叔叔不斷企係收銀前面徘徊同口up up, 佢無騷擾人, 亦無主動要的咩! 隔離枱的男仔好好, 佢送左件cake比個叔叔食, 而我嘛, 臨走前買左罐可樂比佢, 雖然未必係佢最需要的, 但起碼希望佢有點安慰。

行到出去見返間國營雪糕點, 明明唔餓, 但見佢有菠蘿味同朱古力味又忍唔住入去食試, 我今次只買新地(價值2.4cup, 但我比左0.1 cuc佢話唔夠...攞多左0.05cuc....係咪真係計啱架)。但最後係比錯左菠蘿同唔知咩味我的。 

跟住又繼續越行越遠,諗住行返轉頭時經過間賣mango juice嘅屋, 我最愛的juice又點會錯過, 仲要2 cup一杯添。 當我問佢係咪有mango juice時, 佢話有仲請我入屋坐低...我想比錢時, 佢示意斟左出嚟先,不過最後收左我5cup無找錢比我。 但好搞笑, 唔知係咪比人呃慣, 我又無咩咁同佢地雞同鴨講。 其實古巴人真係好cute好nice, 又唔介意同你share野, 但當然你唔好先起摃。 其實都係講無聊野, 問下我幾歲(人人都問架喎), 屋企有咩人, 佢地屋企又點。講講下隔離屋送左的芝士腸仔嚟, 原來其中一位女士(佢個名係sky咁解) 今日生日, 我仲同佢講琴日我都生日添, 好搞笑。 佢地係咁叫我食, 女主人仲斟多杯芒果汁比我, 即刻咩都抵晒, 但我唔知到點解咁樣雞同鴨講都可以消耗成個鐘🤣。 臨告別時, 個男人仲強調我地係friends添, 真sweet! 之後慢慢行返去centro, 見到有人唱歌跳舞, 我仲企係到睇左陣, 佢地仲邀請我過去一齊食一齊跳, 真係好歡樂! 但我驚真係要跳, 所以我笑一笑後即刻走人。 

之後餓餓地, 見人地有一條條包係手, 諗緊今日咁大洗食包算了, 又比我搵到間麵包鋪, 盛惠4cup。 再係公園上多陣網我就返homestay lu!

今日共用: 4.1cuc + 20cup

3cup 啡 餅w jam

3 cup welon juice

5 cup (西班牙油炸鬼)

1.2 cuc 水 (0.7 cuc) +可樂 (0.5cuc)

0.25cuc (cake仔)

0.5 cuc (coke to a man)

0.15 cuc (sundae)

5 cup (mango juices)

2cuc (wifi card)

 4 cup (Bread)

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论