喬喬
喬喬

喜歡兒童和文學🥰

童言童語

1. (昨天臨走前)

「可愛」小朋友A:「我想做個乖孩子,咁我係咪可以拎禮物啦?」

我:「做乖孩子係你每日都應該要做既野,無禮物。」


(今天我見佢扯住社工同事)

我:「你做咩扯住人唔放?」

A:「我......我......我想問佢拎比卡超擦膠做禮物。」

我:「送比卡超擦膠做禮物既係我,唔係社工。」

A:「咁你幾時俾禮物我?」


2. 小朋友B:「你放假時有無掛着我地?」

我:「咁你有無掛着我?」

小朋友B唔出聲,走左去。


3. 小朋友C:「我尋晚發夢,夢見你送比卡超卡俾我。」

我:「你諗多左。」

其他小朋友齊聲道:「你諗多左」



某程度上我認我溺愛小朋友,但我對紀律同態度是很嚴厲的,今天先做完秩序訓練😏😏


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论