Jolin Tsi
Jolin Tsi

靠美食、電玩、動漫、閱讀、產品活下去的 B2B2C Product Manager

路易莎 🇹🇼台灣

路易莎已經成為我週末咖啡和早午餐的第一選擇1️⃣

路易莎 🇹🇼台灣

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

.

🇹🇼 Taiwan

.

Luisa has become my number one choice for weekend coffee and brunch1️⃣.

The new French tuna on toast🍞, salty and sweet, is strangely delicious

Soft bagel🥯 is my love, like to eat sweet taste, it can be as a snack ~

The other meals and coffee are good☕️

.

路易莎已經成為我週末咖啡和早午餐的第一選擇1️⃣

新推出的法式吐司鮪魚🍞,鹹甜綜合,莫名的好吃

軟歐貝果🥯是我的愛,喜歡吃甜的口味,可以當點心~

其他餐點和咖啡品質都很可以☕️


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论