隨安
隨安

隨安,就是隨遇而安。

香港人普遍都係有番啲質素嘅

香港人普遍都係有番啲質素嘅,艱難時刻雖然想要自保,但係都會互相幫助,為大家著想

香港人最近幾天很忙,忙著買檢測包,忙著買藥,忙著買糧食,大家都想要買,藥房與超級市場自然大排長龍。今天我也成了排隊的其中一人,買的是水果,米麵餅乾等主糧可以積存比較久,蔬菜水果沒辦法放太久,兩個星期內就要吃完,不然會變壞,吃完了就要補貨。挑了香蕉,看到長長的排隊的人龍,走了十幾步才走到隊尾。結帳櫃枱只開了一個。沒辦法,最近感染的人數太多,很多人無法上班。

就在排隊之時,突然來了一個職員,開了一個新結帳櫃枱,有一個在貨架前挑東西的女士見狀馬上就走到新開放的櫃枱,想要結帳。此時長隊伍裡就有一把男聲喊話:「排隊啦,唔該。」女士不甘願說:「新櫃枱唔洗排隊啊。不嬲都係咁架喎。」男生回話:「呢條隊既人個個都排左十幾分鐘,你好唔好思即刻行過去啊。」女士:「咁平時係咁啊嘛。」男士反擊:「你平時有冇見過百佳排隊排咁長啊,有番啲公德好唔好,邊個唔想快啊。」女士沒有回嘴,離開了櫃枱,由長隊伍的顧客走上去。排隊的人龍分了兩個頭,往兩個櫃枱結帳。

當我以為事情落幕時,結果沒有。那位跟女士有口角的男士離開後,那位女士不知道是不是不服輸,大聲說:「喺度扮曬君子,如果係你可以埋單我就唔信你會講公德心,係度阿支阿JOR只係因為唔係你有著數咋嘛,扮曬野。」

此時隊伍中有一位中年叔叔,開口說:「說話又唔係咁講,香港人普遍都係有番啲質素嘅,艱難時刻雖然想要自保,但係都會互相幫助,為大家著想。」只見隊伍中有幾個人默默點頭。女士不服輸,說:「只不過因為你地唔係受益者咋嘛。」叔叔回話:「係,有啲人係好自私,不過我相信香港人入面好人佔多數。」繼續有人點頭。女士沒有回嘴,而是往超級市場門口走去,說著:「一個二個都扮曬君子⋯⋯」,然後離開超級市場。

我對那位女士沒有反感,她是那種典型的「真小人」,不造作,直言自己想要的是利益。就跟《賭俠2之上海灘賭聖》丁力所說的「我鍾意你呢種真小人,好過啲偽君子都唔知幾多百倍。」

不過我跟中年叔叔站在同一邊,相信「香港人普遍都係有番啲質素嘅」。


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论