ipcmpnffbutnep
ipcmpnffbutnep

未命名

In a previous life, I was a white fox who asked God how to find true love. God said that love needs fate, and two people who are destined to love each other will meet at the corner of love. In this life I turned into a human being, only in the vast sea of people did I realize that it was you...前世我是一白狐,曾问上帝如何找到真爱。上帝说爱情需要缘份,两个命中注定相爱的人,会在爱的转角相遇。今生我化为人,在茫茫人海我才明白原来是你…

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论