tripster
tripster

The The - Helpline Operator

(编辑过)

I watch the sun go down on london town

看着太阳从伦敦城缓缓落下

I wait for the night voices to sound

等待着夜晚发出它的声响

I smell the pain upon the breath of the lost & lonely

闻到迷失和孤独呼吸出的痛楚气味

I hear the thoughts that whisper in the hearts of all men.

听到所有人内心隐秘的想法

I'm the helpline operator & i'll spare you the time.

我是热线接线员,我会陪你打发时间

I'm the intimate stranger. your problems will be mine.

我是个熟悉的陌生人,你的问题我来帮你分担

Put your tongue into the mouthpiece

将你的舌头伸进话筒

And whisper in my ear.

在我耳边轻轻诉说吧

Admit to me

向我诉说

The things you can't admit to yourself.

那些你自己也无法面对的事情

Admit to me & no one else.

只向我诉说

Everybody's looking for someone

每个人都在搜寻着

To tell them what they want to hear.

那些说着他们想听到的话的人

Everybody's looking for true love

每个人都在搜寻着真情真爱

To help them feel what they cannot feel.

来寄慰自己那空虚的内心

I'm the helpline operator, can you spare me the time.

我是热线接线员,我会陪你打发时间

I'm the intimate stranger.

your problems will be mine.

我是个熟悉的陌生人,你的问题我来帮你分担

I'm the helpline operator.

我是热线接线员

Helpline operator.

热线接线员

True love will come

真情仍在

True love will come

真爱会来

Helpline operator.

我是热线接线员

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论