atyh
atyh

不再美食王, 舊時代的遺物, Web 3.0的新世代, 還有我的一席位嗎?

行完花墟,食甜品

中午食完飯同媽咪返上去休息左一陣,到三點半又出去行下,今日決定去太子花墟行個圈,最近媽咪學人種盆栽、陶冶性情,幾好、唔錯,起碼佢而家有啲世藝唔使咁悶。

原來花墟平時都咁多人

我以為花墟只會係過年前先會人山人海,睇黎我呢個少年太天真囉!雖然話平日呢到真係冇乜人,但weekend 既時候都係人山人海架喎...失禮晒、之前一直睇少左佢!

迫到水泄不通
影下啲靚花先

行完花墟買左盆花、之後就去食糖水,我媽子越來越潮,識得話要去滿記食甜品,利害了我的媽,仲要打孖黎咁叫,不過呢我就全程唔係好舒服...因為佢叫左個我最怕既榴槤pancake...



個陣味真係非一般難頂...最攞命係佢食左一件就飽,淨低個件要拎返屋企...我呢劑大鑊啦...

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论