atyh
atyh

不再美食王, 舊時代的遺物, Web 3.0的新世代, 還有我的一席位嗎?

信用卡續期civic liker失敗

最近發現了HK的信用卡訂閱civic liker失敗, 信用咭無法完成交易, 不知道政府審查的惡勢力已去到liker.land / matters 那裡了, 初時老友記 @睡包yw 有這個情況我都不以為然, 直至今天早上到我要續期的時候, 才發現我的恒生咭都交易失敗了, 就知道銀行他們都開始排除和liker.land有關的交易了.

呵呵, 50年不變? 吔蕉啦, 而家已變到阿媽都唔認得, 就連用信用咭比錢訂閱都要問過你銀行? 你冇撚野吓話? 錢係我自己比架大哥, 憑咩要你批?

好在而家呢個年代有crypto visa咭可以用, 我就算蝕差價, 我都要用黎比錢支持liker.land, 你越打擊越排斥, 我就越要支持, 你估你傳統銀行好撚巴閉咩屌你. 唔係而家做緊免息分期供電腦同部xbox, 我一定打去cut鳩晒HSBC同恒生啲咭囉.

最後只想講一句: 銀行? 收撚皮啦你


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论