TangGuanhua
TangGuanhua

www.anotherland.org

情信AnotherLetter|​你说你不够爱自己,现在我来了

传递充满信念的情感

图片截取自唐冠华2008年创作的观念摄影系列作品《情信》/The image is taken from Tang Guanhua's conceptual photography series "LoveLetter" created in 2008

韵:

“情信AnotherLetter”是我在2024年情人节这天创办的一档音频节目,也是我送给你的一份礼物。我将从听众来信中每周选择一封进行作曲,再邀请不同的嘉宾在每周六的节目中朗读给听众。

欢迎这封信的每一位读者,寄来你的日记、书信或情书。

我更倾向于接收纸质手稿,为了一场未来的展览,邮寄地址见邮件回函:diaryshare@163.com

你说你不够爱自己,现在我来了,带着全世界的爱,让我将这些充满信念的情感,爱和勇气收集,一并送给你。

“AnotherLetter" is an audio program I founded on Valentine's Day in 2024, and it is also a gift I gave you. I will select one letter per week from the audience for composition, and then invite different guests to read it out to the audience in the program every Saturday.

Welcome every reader of this letter to send your diary, letter, or love letter.

I prefer to receive paper manuscripts, and for a future exhibition, the mailing address can be found in the email reply: diaryshare@163.com

You said you didn't love yourself enough, but now I'm here. Let me give you all these emotions, love, and courage full of faith.

唐冠华TangGuanhua

2024年2月14日

情信AnotherLetter

--传递充满信念的情感

收听平台:

| 网易云音乐 |

|喜马拉雅|

| Himalaya |

| Apple Podcast |

| 小宇宙 |

搜索 “情信LoveLetter

RSS 订阅:http://www.ximalaya.com/album/80458074.xml

CC BY-NC-ND 4.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

第一个支持了这篇作品
加载中…

发布评论