Eunice Khoo
Eunice Khoo

Eunice Khoo

【甩頭髮】RGA生髮有冇用?

甩咗好多頭髮 想知RGA生髮有冇用

香港人工作忙碌,生活壓力大,令到甩頭髮嘅問題年輕化,好多人一早就由由三十幾歲開始甩頭髮,

你會成日喺街見到唔同年紀嘅人都有機會出現嘅脫髮徵兆,例如頭頂稀疏、髮線上移、M字額、中間分界線稀疏、秃頭、地中海等等。有甩頭髮問題嘅人都好可能試過好多生髮方法都冇用。好多人聽過RGA生髮,但係又唔知係咩…今我就對RGA生髮有冇用嘅疑問,寫呢篇RGA生髮有冇用嘅分享俾大家。想知RGA生髮有冇用,不如我先講吓RGA係咩? RGA生髮有冇用俾大家聽先。RGA生髮科技係由歐洲引入嘅,一早喺2014年已經攞到專利,喺意大利同西班牙已經用緊喇,咁可能效果都好好,所以都開始廣泛發展到世界各地,RGA生髮有冇用其實全球都有好多地方用緊喇!


RGA生髮有冇用 安唔安全? 

做RGA生髮之前緊係要做吓researh先啦,RGA生髮有冇? 就要由佢嘅效果、感覺、原理、安全等各方面去分享俾大家。RGA生髮有冇用之安全度,RGA係已經獲得美國FDA、日本FMA、歐盟CE國際認證,全球已經超過30個國家用緊,亦有3萬位成功用家。基本上做完之後1日就可以如常洗頭,風險好低,大家應該稍為放心一啲。


RGA生髮有冇用 效果好唔好?

RGA生髮有冇用? 有冇效果睇? 以我深入研究後,我知道做完RGA生髮療程30日後頭髮會變得更濃密健康,包括頭髮濃密度、頭髮健康度、頭髮增長度、髮質柔順度、亮澤度等等。RGA生髮有冇用,我自己都覺得做完之後,視角上多咗好多頭髮,因為真係有生好多baby hair出嚟,呢啲BB毛唔多唔少都遮咗啲頭皮,頭皮肉冇咁顯眼,睇落頭髮密咗多咗後生咗。要俾啲時間啲頭髮去慢慢生長。RGA生髮有冇用,我就覺得非常之好喇,因為我都試過好多方法都唔會有咁清楚嘅效果見得到,所以都係值得去做嘅。


RGA生髮有冇用 原理係點?  

RGA生髮有冇用,RGA生髮療程過程需時好快,只係需要30分鐘左右,但係加埋前做檢查及分析、清潔、講解,大約3個鐘頭左右。醫生先從後尾枕抽啲啲毛囊細胞,以RGA培養器皿裝著,再放入RGA儀器機大約3分鐘,之後就可以做到80000個原生細胞及基質生長因子,醫生會將呢啲原生細胞及基質生長因子注入頭皮甩頭髮嘅位置,然後就要俾時間啲細胞生長。做完RGA生髮療程後隔1日就可以如常洗頭。RGA生髮有冇用就係全靠專業醫生同呢部高科技嘅RGA生髮儀器。


咩人可以做? RGA生髮有冇用

如果你真係甩到禿頭令立立嘅話就真係唔好意思,救唔噃架喇,但如果仲有少少頭髮都一定搞得掂。有任何甩頭髮問題,包括稀疏、髮線上移、M字額、中間分界線稀疏、秃頭、地中海等等都可以做得到。 RGA生髮有冇用我可以話俾你知係甩頭髮人士嘅真係有救喇,想變生後生個樣,真係值得試吓。


P.S. 小小推介Perfect Hair髮神做RGA療程,佢地好細心,又有免費分析同免費生髮療程試做,非廣告,真心分享


免費:LINK

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论