CurtisChan
CurtisChan

心理學。 Instagram @curtischanct

Zelda無雙 災厄啟示錄 中文遊玩劇情

薩爾達傳說曠野之息係任天堂嘅大IP。今年仲同光榮合作,出隻新嘅無雙。係我嘅YouTube頻道鯧鯧鯧上載咗第間2–3章嘅遊玩同劇情片段。

各遊玩影片均補充咗章節 (Video Chapter),方便大家了解或跳去指定部分!請比個讚好同訂閱個YouTube channel《鯧鯧鯧》!


2A 卓拉族公主米法+水神獸瓦露塔@卓拉領地

米法公主用嘅絕招係製造一個大水泡,游入泡度衝擊波及嘅敵人,好勁!今集希多小王子好勇猛,咁細細粒都試打人馬!米法仲可以用技去幫附近嘅友軍補血,正!

2B 鼓隆族豪傑 達爾克爾+火神獸瓦.魯達尼亞@死亡火山

達爾克爾係最後比咗個咁大舊嘅肉比大胃王林克,林克即刻就食咗佢,哈哈。另外,又有熟識嘅熔岩巨人出來可以打,打多幾隻掉寶石換盧比升武器。

2C 利特族戰士 力巴爾@塔邦撻邊境

寒冰地區嘅島人村唔知點解當我地係敵人。海布拉地區有啲要用遙控炸彈炸舊石再乘風而上嘅地方。力巴爾都係好自負,睇小林克佢,雖則係利特族最強嘅戰士。

2D 格魯德族長 烏爾波扎@格魯德小鎮

烏爾波扎唔知點解下令要捉薩爾達公主,唔係同佢好老友本身?另外,搞笑嘅可蓋大人出場啦,要佢個幹部救佢,笑死。

2E 依蓋隊突襲@海拉魯驛站村

公主繼續擔心自己嘅封印之力仲未得。而此時上集被打敗嘅依蓋隊大佬,佢地好唔順氣而來城堡偷襲我地。

3A 克洛格森林解放戰+鳥神獸瓦.梅德@海拉魯大森林

伯庫林好得意,佢可以叫啲yahaha出來幫手,雖然佢行路係慢咗啲啲。今集可以揸架雀神獸出來焦焦焦啲敵人好好玩!而Link今集終於拎到把大師劍來用。

3B 返回海拉魯@更格爾山

英帕同細guardian成日都好似不和,睇佢地兩隻嘢嗌交好搞笑。




再講多次,請比個讚好同訂閱個YouTube channel《鯧鯧鯧》!

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

第一个支持了这篇作品
加载中…

发布评论