BloomingChild
BloomingChild

Hello, I’m Zumi 🌿 塔羅占卜•心靈咨詢•NLP Follow Instagram https://www.instagram.com/blooming_child_tarot/

唔知你有冇試過‘心血來潮’無意識去做一些事情,然後有所收穫?

有些事情分析係搵唔到原因🪐


唔知你有冇試過‘心血來潮’

去做一d野?

可能好簡單,唔知點解去做左一個動作,或者諗起一樣野,然後原來係有原因。


就可能好簡單,唔知點解check左一個好耐冇入過去既Email,發現了一些特別既事情或者機會,係你最近想起的。


或者好無聊諗起一個地方,

之後就出現左


或者唔知點解去左一個地方,然後發現你一直搵緊既野,遇到既人就0係0個度。


有時「心血來潮」可以拯救了你一命。

而呢件事都係我曾經發生~

記得有年同朋友去紐西蘭Road trip一個月,期間我們每去到一些景點都可以自由停低影相,風景靚就停低影下呼吸一下。 記得其中一個點我地諗住開車出發去下一個點,朋友負責開車,我無啦啦同隔離男朋友講「戴番安全帶」


之後就開車下一個點~


就係咁行行下車,突然部車突然失靈

撞向山邊之後轉左個半圈然後反車,

車上的東西,全部飛晒出去車外面,得我地四個有載安全帶既人冇飛出去😂


我哋最後都平安冇事,四條友在車內倒轉左,慢慢爬出車外,朋友小小擦傷。我當時仲0係度大笑,好鬼樂觀咁,可能係嚇親既反應。又或者係為了大家冇事而大笑。


對的,這個是一個極端的例子

平常生活也是有很多心血來潮的東西。是很神奇的感覺。


而上塔羅牌課堂既時候,有同學練習解牌,講出左一些東西,佢話我唔知點解會講出來,對的,就是要呢d~


而對方的反應就是覺得~好準~

佢知道點做了。好對應到~~好明解牌同學講咩~


但解牌同學就唔知自己講咩,淨係好想講出嚟


最後好想講既係~

唔好去阻擋了自己「心血來潮」的message,唔好去分析。


有些事情分析係搵唔到原因🪐

好仲有好多心血來潮而做既經歷

所以朋友都說我原來成日都可以跟隨自己個心去行事~


我只能答~可能係

大概就係沒有去計算太多

沒有要去想著要不要跟隨著個心,只係成事之後回想再表達既用詞。


放任自己便可

#紐西蘭旅行照

#菲林 #filmphoto

冇得去旅行就睇舊相開心下搵下生活靈感


————————————


🔮歡迎預約個人 #塔羅占卜 #心靈咨詢


💎 𝐁𝐞 𝐚 𝐜𝐡𝐢𝐥𝐝, 𝐛𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞𝐥𝐟 .

🌞𝐓𝐚𝐫𝐨𝐭 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐢𝐧𝐠

💌𝐀𝐜𝐜𝐞𝐩𝐭 𝐓𝐚𝐫𝐨𝐭 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠

♡𝐎𝐧𝐞 𝐬𝐞𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧 (𝟑𝟎~𝟒𝟓𝐦𝐢𝐧𝐬)

♡𝐈𝐧𝐛𝐨𝐱 𝐦𝐞 ♡

IG@blooming_child_tarot

☘️感謝你對我敞開你的內心

每一個靈魂相遇總有原因

占卜好評可參考IG post


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论