Jane Kingston
Jane Kingston

郭健導演分享Edan呂爵安新歌《E先生 愛人執照》MV嘅心聲。

Edan呂爵安新歌《E先生 愛人執照》MV幕後花絮揭露!小編訪問了導演郭健,分享有關製作的故事和採用劍道元素的原因。如果你喜歡呂爵安或 對MV幕後花絮有興趣,這篇文章一定要看到最尾!


呢個MV點解會以劍道為其主題

「榮幸又有機會同Edan合作,拍屬於E先生嘅故事。今次揀劍道呢個元素,除咗係少見嘅拍攝題材,仲因為發現喺打劍嘅過程入面,一定係兩個人對練。而兩個人透過互相掌握節奏,感受對方, 識俾人攻擊先識攻擊人 。呢種互相探索節奏、時近時遠嘅距離都好似關係入面嘅矇矓感。雖然好似協助拍攝嘅劍道師兄咁講,『你哋拍嘢啫,唔使學得咁認真啦,用返你哋啲效果,飛簷走壁都得』,係嘅,但拍落始終想盡量還原劍道本身,小至點敬禮、點鞠躬都係。比起拍夠交差嘅shot,我哋更加想做到『重現』嘅細節同真實感。」

你話導演要考牌這係指啲咩

「前期構思同練習開始就好似打機咁,未知嘅領域往往係最吸引,會想一路去打去解鎖佢。上個月《ChatMrE》拍完AI、吊威也、拍好團結嘅排球隊,今次就試未拍過嘅雨景、對打戲。實際操作係唔易,例如最後Wide Shot要等10-20分鐘令到成個空間有雨水;拍嘅時候演員又要冒雨hold住表情,同時投放感情互相配合,但感激兩個演員 Edan同Shadow 好用心去學去練,都好感激成個MV團隊嘅肉緊同執着,俾我知道我唔係唯一一個想做好件事嘅痴線佬,你哋每一個都係。」

Edan join 埋爆肝團隊?

「《E先生愛人執照》作為E先生故事嘅延續,喺同Edan(最了解E先生嘅男人)傾偈嘅過程嘗試了解E先生,行入佢嘅世界,再用影像去呈現返出嚟,一齊諗E先生喺『嗰啲位』會點。而今次同Edan都係個幾緊密嘅合作, 由前期構思三次深夜meeting,到後期剪接傾12個鐘,一齊度諗點講故事一齊爆肝。製作呢個『E式浪漫』嘅作品,好有火好熱血!」

有咩想同Edan講?

「睇mon E,謝謝你嘅信任同上心,有機會再玩過!」

Writer感想:

導演郭健對MV一些細節執着非常,訪問期間回想時也會眉頭深鎖。在製作過程中,儘管團隊遇到了各種挑戰,最後還是有驚無險地完全了製作。在這裡再次感謝Edan、演員們、Artist Management及Video Production團隊帶來這份高水準的作品。

P.S. 導演要強行植入廣告:「為咗再有Chur出好作品嘅機會(同資本),歡迎各大尊貴客戶揾我哋拍廣告!」
P.S.2 「感謝廣告客戶支持,我哋平時開會都淨係飲藍妹!」

CC BY-NC-ND 4.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论