Albert Yan
Albert Yan

#識數學的地盤佬 #錢唔駛多 夠駛就得 #支持 自由 民主 法治 去中心化 #香港人加油 後生仔加油 #不為個人 犧牲十人 #不畏犧牲 成就十人

悲情城市 - Hong Kong (2019)

無常的牙齒

若事尚可為,云何不歡喜,若已不濟事,憂惱有何益。

鬥命長, 笑到最後。

在暴政下,失去了說話的能力,不可以說出—我餓了;不可以說出—我愛你;不可以批評—我反對;不可以說出—我發現.本能,思考方式,權利,通通被暴政切去了,大家只能以各種假話謊話鬼話溝通。

能夠出到一分綿力,係榮幸,再揀多一次,一樣係會咁做。見到真香港人嘅團結,深信暴政同埋佢哋現在嘅太監同流氓,捱唔到好耐,人在做天在看,上天一定會收佢哋皮。

願意伸出援手。

最後加多咗句

this is not good

source : facebook articles 20230510


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论