Vickytales
Vickytales

很高興能加入這個大家庭!我是主修金融系的學生,喜歡食東西、烘焙和畫畫,所以會分享這些方面的小事情哦!希望大家能喜歡💕

🍨 Gelatoの那些小事


夏天熱辣辣,食一杯冰凍嘅雪糕即刻滿足曬🤤

趁著這個機會,我想喺呢度講下關於Gelato嘅3件小事🍨🤓

希望大家有興趣啦🥰

💛💛💛💛💛

1️⃣Gelato 意大利雪糕係從文藝復興時期開始發展,佢嘅初型其實係由果汁同冰混合而成嘅作品,類似而家嘅sorbet🍧


2️⃣之後到左16世紀末,Bernardo Buontalenti喺招待西班牙國王嘅宴會上,準備左一道乳脂性嘅冰點,佢就係而家我地食到嘅Gelato嘅原型啦🎉


3️⃣ 1686年,意式雪糕成功進入法國🇫🇷巴黎,仲喺成個歐洲引起潮流✨,之後,大約喺1770年佢就被傳到美國🇺🇸

💛💛💛💛💛

Bonus❣️

Gelato主要分兩種

👉🏻冰➕水果

👉🏻牛奶➕各種水果外嘅口味(好似係一句廢話🙈🤣)例如:開心果同朱古力

而我今次試做了士多啤梨味🍓😋

📝短評:口感綿密,味道香濃👏🏻🤤

下次有機會再試下其他先❣️❣️

(仲有好多都想試🥺,不過佢雖然比其他種類嘅雪糕食落冇咁大罪惡咁,但係都唔可以一次過食太多,畢竟佢始終都係甜品🙈🙈)

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论