薯仔
薯仔

拾荒者

書友推介: Forgotten Bastards of The Eastern Front

漂書識咗個同樣喜歡歷史故事嘅書友,佢借我睇 Serhii Plokhy 嘅"Forgtten Bastards of The Eastern Front",一段被遺忘嘅二戰故事。

二戰時期美、蘇面對納粹德國有過緊密合作,甚至在當時蘇聯境內設立美國空軍基地,以便更有效轟炸德國及其佔領地。該基地雖然有幾次成功嘅戰役,但因為政治而冇發揮到最大效果。蘇聯佬根本唔放心美國係佢嘅地方設立空軍基地,目的只係想拎到美國嘅技術,同埋打開同德國嘅第二戰線。美國佬天真咁想同蘇聯搞好合作,特別係戰後一齊搞好聯合國,結果忍讓下輸咗波蘭,東西德分裂。冷戰早係二戰結束前已開始。

睇頭一章我已經聯想中美合作,而書嘅結語說明一切: "alliances can be sustained for some time by the need to fight a common enemy, but they can endure only on the basis of shared values"。

本書又令我諗起之前多次推介嘅 Rana Mitter "Forgotten Ally",同樣係政治原因,國民黨領導嘅抗日戰爭被歐美刻意淡化。

歷史總係為政治而服務。


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论