葉啟俊
葉啟俊

藝術家,做瑜伽,住坪洲。啲嘢唔寫唔記得,所以有個博,由零六年到而家,但都係俾親朋戚友睇多。www.yipkaichunss.blogspot.com / www.yipkaichuns.com

死嬰.失車.頭赤赤

(一)

朋友Y和他的妻子剛生下小孩,隔了兩日就給我照顧。

他眼睛很大,好像小忌廉般的卡通眼睛,也有啡色鬈髮,還會站起來,很可愛。 我到相舖買紙飾物給他戴,再放他到黑色布袋中。

我和朋友吃飯,差點忘了袋中的小孩。一拿出來看,發現他全身被紙包着,面容是一塊紙,身體是一塊紙,似乎是相舖會錯意,將他弄死了!我點同朋友交待?

猶疑不決之際,我找來朋友J,但忘了她說甚麼。最後,我又找來朋友E,她叫我找出小孩死亡的原因,最後還是要告訴朋友Y。

告訴過朋友Y後,竟然沒有甚麼大不了,人也輕鬆起來。 


(二)

不知何時學會揸車,就問弟弟借了架車來揸,還揸得幾爽。

將車泊在Sogo對面後街,落一間地庫商場買嘢,上到嚟見唔到架車,原來俾人揸走咗!又原來我唔記得鎖車門!

我喺度跑嚟跑去搵,見到架車嘅車尾,但都係追唔切。

原來我泊個位係唔俾泊車,所以車被揸走。

又原來架車唔係細佬嘅,係租返嚟嘅﹐感覺先好返啲


 *


 好耐冇試過發醒咗都記得嘅夢,可能係因為夢中嘅焦慮,醒後左邊頭赤赤。


(20191231;原文:http://yipkaichunss.blogspot.com/2019/12/blog-post_31.html

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论