成大夫
成大夫

沒有高學歷沒有超智慧,只有一顆感性的心。自少熱愛創作、看書,看電影電視⋯⋯編寫作品多的是,期望能分享內心世界感動每一個人。

給小女兒說故事~我和福爾摩斯

華爾滋的音樂悠悠響起,天鵝絨藍色的帳幕徐徐拉開。富麗堂皇的大廳裏面,衣香檳影的賓客翩翩起舞;我同好朋友灰原d就係呢個聖誕舞會嘅座上客。

呢個時候,台上嘅司儀就大聲咁講:「我地一齊倒數迎接聖誕,開始,五、四、三、二、一、零……yeh!Merry Christmas! 」

點知突然間全場漆黑一片,大家都唔知發生咩事,只係聽見一把尖叫聲「救命啊!搶嘢呀!」冇幾耐燈著返啦,我地發現原來有一位太太被人偷咗條珠寶頸鏈。呢個時候,大家都好驚,你眼望我眼。

突然大門打開,有一位頭帶格子帽、身穿格子西裝和口咬著煙斗的男子走了進來,仲大聲咁問:「係咪有人被搶劫啊?」有位太太就大叫:「係呀係呀我俾人搶嘢呀!」而果個頭帶格子帽、身穿格子西裝和口咬著煙斗的男人就用佢銳利的眼神環顧四周。

大家都唔敢出聲,而我就對身邊的灰原講:「我覺得最有可疑就係果個著白色衫的侍應,你睇吓佢嘅頭髮……」正當我想繼續發表我嘅理論嘅時候,果個頭帶格子帽、身穿格子西裝和口咬著煙斗的男子打斷咗我就講:「迷底已經打開啦!著白色衫的侍應就係那個刧匪,因為係呢個密封

嘅環境裏面只有佢嘅頭髮係亂了的,好明顯係佢將頸鏈從窗拋出街外時被大風吹亂咗佢d頭髮。」

鏡頭一轉,只見那侍應面色一變,正想走嘅時候,大家即時撲上把他制服咗啦。時間啱啱好,一班警察到達現場,仲話係屋外嘅草地發現咗一條珠寶頸鏈添。

掌聲!歡呼聲響遍全場,大家都驚嘆呢個口咬著煙斗的男子點解咁機智聰明。這時身邊嘅灰原對我說:「你都好聰明啊,你都知道邊個係刧搶匪呢!」我冇理會灰原,因為果個口咬著煙斗的男子竟然慢慢咁向我走過嚟,仲同我講:「小朋友,我睇你好有潛質做偵探,有時間嘅話嚟搵我。」然後向我遞上一張名片—上面寫着夏洛克福爾摩斯,職業係私家偵探。

而呢一刻就係福爾摩斯與我嘅故事正式開始。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论