頹廢熊
頹廢熊

躺平的韮菜不好割,最愛耍廢,偶爾扮作偽文青

虎口逃生記-crypto.com exchange

我以後唔敢用crypto.com 了!



前文講到我有50粒BNB在crypto.com被交易所鎖了超過1個月,問天問地只得到公式的回應。

我和章濤先生分享我的事件,我一向是他的粉絲,他平時的YouTube 片內容豐富,有深度,基本上佢講嘢,我必聽。

分享件事的原意是,:下次有機會拍YouTube 片講開交易所KYC, 可以提醒佢的粉絲,有可能會被鎖,而且客戶服務係幫唔到,佢地只會用templates 回應,即係發生呢啲事係求助無門的。

章老板知道後就話:試下搵人幫忙。

24小時後,我的幣重現在我戶口,真係好勁揪! 章老板人脈強,好有面!

呢個世界,識做人緊要過識做事。

我好相信如果唔係章老板出手,我的幣會鎖一年半載,或永遠攞唔番,這不是猜想,而係最近積極網上尋找資料,大部分係這結果。

crypto.com的客戶服務真的好廢,攞住幾個templates 就回答所有的事,係我攞番啲幣時,我仍收到客戶服務回覆我較早前問的進展:正在處理中,就係我一直收到一式一樣的template回答。

所以重要的事再講多次:不要用crypto.com!

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论