頹廢熊
頹廢熊

躺平的韮菜不好割,最愛耍廢,偶爾扮作偽文青

Crypto.com 真的不能再用

重要的事講3次,遠離crypto.com, 遠離crypto.com, 遠離crypto.com!

一直用crypto.com買幣,介面簡單,好用,在Facebook 經常見人cap圖講幣價,都係crypto.com背景的。

我買完幣後一定會轉入自己錢包,早幾個月,我分段買入50個BNB,因沒打算HODL,所以一直放在crypto.com等好價賣出。

5月時突然收到crypto.com電郵問我職業,薪金,我是office worker, 所有問題照答當,有服務機構名稱,薪金數字。

6月初我的幣被凍結了,因為反洗黑錢審查,要求提供bank statement ,我當然即刻提供,我以為這種事,只要合作就會解決到,然後,到6月中,6月尾我再提供,基本上所有銀行戶口,信用卡結單都提供了,我的幣沒有放回給我,期間幣市大跌,我的BNB由買入價USD5xx跌了4成,當然因為幣被鎖了,跌市走唔到,愈跌愈多。

我sent了無數電郵給support@crypto.com,得到的係同一format 的回答:處理中。

我在Facebook message crypto.com, 回覆contact support, 即係我已sent了無數電郵的那個support.

再用apps的contact, 都係得到同一format 的回覆,contact support.

無論用咩方法聯絡crypto.com, 會得到幾款差唔多樣的回覆,應該有template 1,2,3,4,5, 然後冇腦地每次攞其中一個回覆,咁就覆咗了。

昨天,即7月7日,我再一次提供所有的文件,作為一個普通office worker, 財政真唔複雜的,我感覺到因為crypto.com搵唔到我洗黑錢的証明,所以一直鎖起我的幣,直到搵到為止,而我真係冇洗黑錢,佢永遠唔會搵到,亦唔會畀番啲幣我。

我上網查有冇其他人有同樣的經歷,係有的:

有人戶口凍結了6個月仍未放。

有人出唔到金,要求提供文件,提供了都出唔到金。

有人戶口被直接取消,裡面的幣永遠攞唔番。

最奇怪係很多虛假的好評,指責這些受害人亂講,是網絡打手。

我很明白作為交易所有責任KYC, 這次的經驗覺得已唔係KYC, 我懷疑我仲可唔可以攞番屬於自己的幣。

密碼貨幣世界本身已很多騙徒,crypto.com是不能再用的,用得好地地的覺得冇事的人,覺得唔會發生係我身上,到發生了,係求助無門的。

遠離crypto.com!!!

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论