頹廢熊
頹廢熊

躺平的韮菜不好割,最愛耍廢,偶爾扮作偽文青

密碼貨幣的世界,自己幣自己負責任

係Celsius群組見到有個user posted了件事,佢由Coinbase轉35000個USDC到Celsius ETH wallet,收唔到,搵Celsius support 冇回應,於是係group度尋求解決辦法,包括法律意見。


我第一眼見到,即時反應係:咁都得,擺明係轉唔到的,你以為你轉落metamask嗎?


於是我睇晒所有留言,過百留言大部分都話係事主的問題,與Celsius 無關,然後事主再出另一個post,批評留言的人幫不了忙,是scumbag.


好明顯事主不認為自己做錯,以受害人姿態出post, 佢堅持USDC 和 ETH 都是 ERC-20,佢係Txhash見到啲USDC到達Celsius 但沒有到佢錢包。


留言裡有其他意見:

-直接email CEO

-CEO每星期有youtube直播

-大額轉賬應先試轉少少

-採取法律行動會浪費金錢

-轉幣畫面明明有警告字眼,是否扮睇唔到

-以太坊智能合約USDC 和 ETH係獨立的

-USDC 和ETH的地址是相同的


我立即打開我的查看Celsius USDC 和ETH的地址,果然是一樣,但就算明知是相同,我夠唔夠胆好似佢咁做呢?

係100%唔敢的


係Coinbase轉USDC 去Celsius ETH wallet, 這裡有2個transactions:

1. USDC 到ETH

2. Coinbase 到Celsius

要畀2次礦工費, 好似佢咁玩只畀了1次,但最後去唔到自己的錢包。


對於轉幣呢個動作,係需要高度專注,小心謹慎,每次都重覆檢查,在按執行鍵時,如果突然有電話入,個畫面hanged了,來電者係cold call叫你借錢,真係媽媽叉叉佢,好X驚嚇。

轉幣唔係同事食完飯AA制,Payme你,或者Wechat pay 老婆以外的情人,寶貝,過節不能陪你,自己去買禮物。

密碼貨幣的世界,自己要負責。


較早前係TG group見到有人轉幣落自己cold wallet 揀錯chain,經群組裡的巴打指示,佢recovered 番啲coins, 個分別的地方係收幣地址係自己cold wallet, 去中心化的好處就是這樣,而且錯chain冇錯address咁嚴重。

換轉去交易所錯address,睇佢幫唔幫你recover,幫係人情,唔幫係道理,而且幫得你,個個盲毛都咁攪,仲得了。


我都希望呢位事主最後可得回佢的幣,畢竟35000個USDC 係二十幾萬港紙,咁就冇咗好陰公呢。





CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论