小敏
小敏

謹記 沒有人能左右你 怎樣看世界 remember remember no one can tell you the way you should look at the world

#1【假如 香港係一部港產片, 佢應該係《功夫》,定《西遊記》?】

2019年 8月 12日

翻睇再翻睇《功夫》,

因為 narrative 同15年後的香港驚人地相似。


之但係,

我地真的要繼續相信,只要打通任督二脈,

我地就會進化成無堅不摧嘅英雄,能夠絕地反擊?

塵世間嘅斧頭幫會瓦解,

火雲邪神會俾如來神掌收服?


做人同睇戲好似,

我地會 expect 有一個 follow 到嘅套路,例如以上。

有邊個唔想,

endgame 之後,可以除口罩相見,重拾安居樂業;

又或者,

苟且偷生咗好耐,明白而家係時候要還。


角色可以進化,可是我們的narrative有進化嗎?


為甚麼直到現在,

我地依然相信,

無論世界怎壞,

都總有收科的一天。


We choose what we want to believe in.

But then,劇本只會不斷的重複,

因為,我們只按自己所知推演。


只有

直面我們的無知,

直面事情的不可預知,

才能在無邊荒漠中

走下去。


塵世間最艱苦

莫過於此,

但也只有如此。

香港骨格精奇,

路途風光無限。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论