柏柏
柏柏

在金融行業前線工作多年,中港兩邊走,對香港保險理財產品「滾瓜爛熟」,喜歡思考分析金融理財產品背後的設計理念,操作和銷售手法。 近年開始學習 Crypto Lending, 自稱「Crypto 體驗分析師」,不看技術圖表,親自落手落腳從申請帳戶,Crypto買賣,市場謠言,江湖傳聞,全球討論區中,對Crypto 這個市場的不同製成品作出另類體驗分析,從中獲得深層次的滿足感。

MCO Visa Card 三部曲系列 (1) 回贈的階梯

這篇不 MCO Visa Card 的申請教學文,又或者是使用篇。如果大家想了解怎樣申請這張咭,可以參考申請教學(請參考我的連結),今次我會用 Marketing 和產品銷售市場角度來分析這張咭。
MCO Visa Card 的定位 -- 目標消費回贈市場

投資世界有很多法則和定律,著名的有72法則,巴菲特定律等等。其中有一條叫 80/20 法則,法則本身可以應用在不同地方,簡單舉一個比較生活化的例子:在很

多網上討論區,通常只有20%群友在發言,其他80% 群友通常是 Pop Up & Read Only,不信可以睇睇自己常上的群組發言比例。

一睇張 MCO Visa Card 分5個Level ,明眼人都知,Crypto 係想 target 最高那三個級別的客戶。

那可否將 80/20 法則放在這張MCO Visa Card呢?當然可以!一睇張MCO Visa Card 分5個Level, 明眼人都知,Crypto 係想target 最高那三個級別的客戶。但target 還target,事實上Crypto 這間公司亦無意在一開始便打破 80/20 法則,反而是利用這法則來佔領Crypto Spending 這個市場。以下是我個人的分析和看法,亦希望帶給大家用不同角度去了解一件Crypto金融產品。

開始分析前有一個前設:這張MCO VISA Card 的目標是針對環球市場,香港在規模上只是佔其中一個很小份額,所以80/20 法則是針對全世界可以申請這張咭的客戶群。如果我係MCO 老闆,我會怎樣令不同市場的目標客戶都會有意欲申請這張咭?最好是找一些全球有分店的企業(eg Spotify, Netflix, McDonald...etc),客戶在這些企業用 MCO Visa Card 消費有優惠。不要輕看這些小恩小惠,如果你已經有這張咭,回想一下當初為什麼你會申請?真的是因為 Crypto Asset? 定係因為免費 Spotify 同 Netflix? 

MCO Visa Ruby Card - 於基本級別已經開始為客戶升級做準備

其實,無論係香港人定其他國家申請visa card 的話,刷咭消費後有現金回贈或者送禮物,係非常之正常嘅Marketing 套路,所以,MCO 用很容易理解嘅 Marketing Offer 去慢慢吸納呢個市場。

從全世界市場來看,相信很多從來沒有接觸過Crypto這個市場的人(80/20 法則下,我估計80%,哈哈)會申請50 MCO Stake 這張紅咭,原因好簡單:我俾2千零3千蚊 Stake 半年,有免費Spotify,過一年半載便回本,仲有張靚仔嘅金屬Card,將來唔想用又可以攞返啲錢出嚟,性價比最高一定係紅色!其實,無論係香港人定其他國家申請visa card 的話,刷咭消費後有現金回贈或者送禮物,係非常之正常嘅Marketing 套路,所以,MCO 用很容易理解嘅Marketing Offer 去慢慢吸納呢個市場。

「有Crypto 用唔到」vs 「Stake Crypto 享受到」,你會點揀?

重點來了,咁另外20%嘅目標客戶呢?我會用我自己做一個例子:我自己是一開始申銀藍咭的,因為我喜歡睇Netflix,工作上有機會出差公幹,送多個Lounge Pass,優惠真的啱啱好!但這些都不是我去申請這張藍卡的主要原因。對於當天申請藍咭的我來說,Stake 500 MCO 是「免費」的(最起碼在申請那刻我不用付一分一毫)何出此言?因為我有Crypto 貨喺手呀!轉一部份Crypto去MCO 是非常簡單和不用太多考慮的舉動。試想想,我揸住啲「用唔到」嘅比特幣,突然有人話俾你知,如果你轉小小BTC 去一張 MCO VISA Card,你每個月可以免費睇Netflix, 聽 Spotify,有 Airport Lounge Pass,訂UberEat, Deliveroo, HKTVMall Online Shopping 仲有10% 回贈,「有Crypto 用唔到」vs 「Stake Crypto 享受到」,你會點揀?

去到這𥚃,我相信大家開始明白,MCO的主要目標市場其實係「有Crypto 貨喺手嘅客戶」:將手上嘅idle asset 輕鬆激活,之後便可以開展他們業務的下一步,一步一步引導客戶將手上的Crypto 資產投放入交易市場。

回贈的階梯 -- 回贈是表面,背後令持咭者更多投入這個Crypto市場
如果你係一個唔等錢洗嘅人,你會每次將消費回贈 MCO Token 即刻變現,定係試吓存款功能賺吓利息呢?

我並不是標題黨,用「回贈的階梯」這個標題是因為「回贈」是MCO Visa Card 一個非常重要嘅「武器」。一切由基本開始:假設你持有紅咭,stake 咗幾千蚊MCO Token 喺account 度半年,然後每次購物也會有2% MCO Token回贈,突然之間知道原來訂UberEat  仲有10%回贈,有「回贈」的甜頭下,咁自然會用充值多些少去MCO Visa Card消費攞回贈啦(有部份信用卡Top Up MCO Visa Card仲可以儲積分添),但係大家有冇留意,所有回贈由始至終都是MCO Token, 當然MCO Token 好似股票咁有價有市,但重點是,回贈並不是自己用開的法定貨幣,而是MCO Token,因為法規問題我們香港沒有存款功能(Crypto Earn),但其他地區的客戶是可以將MCO Token 回贈「存放」去收取利息,咁如果你係一個唔等錢洗嘅人,你會每次將消費回贈MCO Token 即刻變現,定係試吓存款功能賺吓利息呢?

如果你可以免費申請這張藍咭,每月有免費 Netflix,仲有機場 Lounge Key,你會唔會考慮?

當紅咭用戶用了一段時間,發現同一筆消費,藍卡用戶原來比他多1% MCO Token 回贈,Stake 500 MCO token 仲會有息收,根據80/20法則,好有可能20%客戶會考慮升級去藍咭,雖然要扎住三萬蚊半年,但係有年息6%收喎!再加上申請Netflix 有全數回贈同埋免費機場Lounge Pass...... (事實上,參考很多外國討論區,有幾大部份紅咭持有者正在考慮升級去藍咭)同樣的故事和理由亦發生在藍咭升級白銀咭的身上,MCO Visa Card 用了不同優惠階梯,潛移默化地將每一級20%有能力的持咭者移上更高階梯。

當越來越多人升級,持咭者存 MCO token 越多(又唔太會隨便離埸),這隻MCO Token 的價格便會漸趨穩定,MCO Token 價格長遠上升主要靠背後消費業務的持續增長。咁邊個係最大得益者?當然係持有最多MCO Token 的那位啦!

總結第一篇,Crypto prepaid Card 這幾年不同公司越出越多,各有特色,MCO Visa Card 在這個競爭激烈的市場中,找到自己獨特的市場定位,MCO Token Rebate 加強忠誠度和減少流失率,潛移默化令持卡者提升自己於Crypto市場內的參與比例,同時用製作精美的金屬咭將 Crypto 資產 -> 消費具現化,Crypto.com 的 Marketing Team 應記一功!

下一篇我會分析市場上最小人討論的黑咭(Stake 50,000 MCO 那張),究竟這張咕又可以為客戶帶來什麼? MCO Visa Card 做這張咭背後有什麼意圖?我會和大家再作另類分析。

有興趣申請 Crypto MCO Visa Card 可以用我的推薦碼連結

https://platinum.crypto.com/r/hv4bcvzjsj


MCO Visa Card 是我寫Crypto 市場的第二個系列,之前「我的Crypto 之旅」亦非常歡迎大家收睇留言分享交流。


此文章為本人之個人看法和分享,文章內資料只供參考之用,並無意構成任何買賣的邀約或建議

本人文章均屬原創,歡迎轉載,但請註明出處

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

第一个支持了这篇作品
加载中…
加载中…

发布评论