TC's Choice
TC's Choice

荒木經惟説用寫真抵擋孤獨,用快門紀錄愛。我説用文字抵擋寂寞,用相片紀錄眼界。 FB: @tcpangraphy IG: @tcpangraphy

Netflix劇 - 闇 - DARK



「開始就是結束,結束就是開始。」


你以為你有選擇嘅自由,以為有可以開創嘅未來,可能要做啲乜嘢為咗未來,或者可能要唔做一啲乜嘢為咗未來,但係其實一切都冇所謂嘅自由,你做啲乜、唔做啲乜,都只係時間進程嘅一部份,其實你根本就冇自由。


謊言,大家都活在謊言之中,無論是小心機還是大陰謀,你我總會有些秘密不想宣告,為咗保護秘密你可能選擇用謊言處理,你選擇講一個謊言去掩飾真相,其實掩飾不了,你選擇唔講一個謊言去鞏衞真相,也不見得能保護。


大家都處生於業之中。


估都估唔到淨係個哥哥仔嗰條timeline我都要畫到咁花,第二季尾最後嗰集開咗個咁勁嘅頭,佢點樣用八集完咗個故事佢呢?睇完只可以驚嘆,編劇實在太勁啦!大家要認識這兩位編劇,Baran bo Odar和Jantje Friese。


關於劇集裏神秘學的標示,本人不是專家仍然要尋找相關學說再與大家分享,反而港台節目《五夜講場2020》中的《哲學有偈傾》其中一集談論因果決定論,作為延伸觀看可以啟發一下。


延伸觀看:

https://youtu.be/gNNRtZI9ClA

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论