TC's Choice
TC's Choice

荒木經惟説用寫真抵擋孤獨,用快門紀錄愛。我説用文字抵擋寂寞,用相片紀錄眼界。 FB: @tcpangraphy IG: @tcpangraphy

電影 - 春光乍洩

「黎耀輝,不如我哋由頭嚟過。」


4K復刻版喺戲院播放個感覺真係好有「由頭嚟過」嘅感覺,原來個質素係可以做得咁好。


過咗咁多年再睇同一齣戲,兩粒明星碰撞擦出嘅火花仍能燒到人面紅耳赤,嗰份細膩情感令人流淚,或者會好似黎耀輝咁坐喺角落頭飲泣,因為我哋都好掛住何寶榮。


相隔廿幾年,「回歸」哩個命題由未知到經歷,重睇《春光乍洩》感受自然不一樣,離開咗何寶榮,探過台灣仔,返到香港重新面對生活,估唔到隔咗廿幾年之後,身邊嘅朋友會選擇離開,究竟回歸係一回咩事呢?


電影依然好睇,畫面依然美麗,人面雖然全非,你我感情還在。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论