TC's Choice
TC's Choice

荒木經惟説用寫真抵擋孤獨,用快門紀錄愛。我説用文字抵擋寂寞,用相片紀錄眼界。 FB: @tcpangraphy IG: @tcpangraphy

電影 - Spider-Man: No Way Home

(编辑过)



喜歡蜘蛛俠有時係因為佢好貼近你同我,貼近嘅意思唔係我哋都會有第六感、都會射蜘蛛絲、都會爬牆跳樓,而係我哋好多時都會因為有啲小聰明去做多一啲野,但係點知亦都因為咁而做錯好多嘢。因為好多決定造成好多遺憾,有啲遺憾係一世都冇辦法彌補。或者總覺得自己係悲劇英雄,比上不足比下有餘,有好多嘢想做但又做唔好,好多嘢以為做到但又做唔到,仲有好多嘢想做但又未做到。


今集好睇係因為包羅萬有,大家期待嘅嘢都會出現,未期待嘅亦都會有,當然一眾歹角都非常出色,實在令人目不暇給,仲有所有名場面、名言,勾起咗往日回憶。


荷蘭仔做得好,大家都做得好好,令人懷念嘅三部曲。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论