TC's Choice
TC's Choice

荒木經惟説用寫真抵擋孤獨,用快門紀錄愛。我説用文字抵擋寂寞,用相片紀錄眼界。 FB: @tcpangraphy IG: @tcpangraphy

電影 - 老豆死開一陣先 - 一度死んでみた


「死開啲啦你!」試過咁樣鬧人未?


有啲人你好憎,若果佢真係可以死開兩日,會唔會高興啲呢?但係若果嗰個係你愛嘅人,你火遮眼鬧咗佢兩句,佢真係死開咗兩日,會唔會後悔呢?


有啲嘢係唔係死咗先會睇得清?


甚少睇見笑料密集但又冇甩漏嘅日本片,這齣重點寫父女情,中間夾雜不少化學元素,非常過癮。


再一個驚喜係未見過咁樣樣嘅廣瀨鈴,佢實在可以去join福田雄一團隊。


疫症恐慌蹂躪下想輕輕鬆鬆笑一下,這會是你嘅選擇。


最後送上化學元素周期表歌,睇咗齣戲你就會明:「我是氫,我最輕,火箭靠我運衛星;我是氦,我無賴,得失電子我最菜。」

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论