TC's Choice
TC's Choice

荒木經惟説用寫真抵擋孤獨,用快門紀錄愛。我説用文字抵擋寂寞,用相片紀錄眼界。 FB: @tcpangraphy IG: @tcpangraphy

電影 - 怪胎



有冇試過遇到一個同你臭味相投嘅人?譬如一樣食咩都要加辣椒,或者好鍾意食生芫荽,又或者用紙巾時要反摺再反摺,又或者行路時唔鍾意踩到線。


遇到惺惺相惜嘅人食餐飯都會開心啲,就係呢種感覺,電影描述兩個都有強迫症嘅男女相遇,發覺明你嘅就係我、明我嘅就係你,從此發展一段情路。


但係有一日你發覺你唔再鍾意食嗰樣嘢,唔再鍾意做嗰件事,甚至乎唔再鍾意你,咁結局會係點呢?


雖然導演一再強調唔好因為佢用iPhone拍晒成齣電影而入場,但係確實器材只係工具,如何講故仔先至係重點。


嚴格來講呢齣戲係恐怖片,一齣冇出路嘅電影,要解答結局提出嘅問題,就要睇吓你嘅修為啦。


有趣嘅電影,推薦。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论