羽昊
羽昊

-入選小日子10周年讀者投稿/女人迷讀者投稿作家/現職/日青文字療癒放映師-寫文章和散文,喜歡用文字記錄人生與生活,著有網路小書集《療癒吧》和生活成長日記《日日聊心》,因緣際會下創辦了日青文字放映所;別人眼中的傻大哥,卻有一顆溫暖的心和笑容。

解憂餐車活動|PLO計畫|「溫暖,你我,以及你和我」

因為疫情關係,大家的關係更遠,從原本的科技冷漠到人性冷漠,或是自我封閉,而你多久沒跟家人說聲「我愛你」?
活動圖文

活動音檔

活動音檔

大家好,我是你們的解憂餐車老闆 羽昊
What's up? guy I'm Yuhao, prodcaster, in Soulstore Studio.

現在的疫情關係,與我們家人,朋友, 甚至自己所愛的人更疏遠,甚至討厭自己Nowadays, We become more and more individual and lonesome or sick of ourselves than before because of the virus.

在這時我們需要的不是你沒戴口罩,或是是說你應該要待在家裡
Then, we have to do now, not say "you forget to wear your mask and you should stay in your home." "it wasn’t my fault" or"I don't know he just got a virus. "

而是一句溫暖的陪伴和加油
That is, Keep going and I always stand up your side.

羽昊想邀請你們一起來參加PLO project的活動 「溫暖,你我,以及你和我」
Therefore, I want to invite you to join our first chapter in PLO project ,"Keep yourself warm , and make other warm."


現在拿起手機或是傳訊息跟你的朋友,家人,或是你愛的人說聲「不要擔心,我會在你的身邊,陪伴你度過疫情」
SO...... I want you guys, NO! you guys must have to, to pick up your phone, and call your families, friends, and the person you loved or text to them,"don't worry, I always stand by your side."


PLO project 活動辦法

1. 拿起你的手機
Step 1: Pickup your phone.

2.打一通電話或傳一個訊息給你的朋友,家人,或是你愛的人
Step 2: Call or text to your families, friends, and the person you loved.

3. 內容「不要擔心,我會在你的身邊,陪伴你度過疫情」
Step 3: Say or text them,"don't worry, I always stand by your side."

4. 給自己一個微笑
Step 4: Give yourself a smile.

最後羽昊想跟大家說不用擔心,羽昊會陪伴你們度過在疫情的每個寂寞的夜晚
And I want to say you guy, "we will pass the rough time and Yuhan always stand by you."


Thought by| 羽昊
Editored by| 廢編
Podcast |Soulstore Studio

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论