蕭德良
蕭德良

座右銘 : 以禪悟道 常用語句 : 大佬, internet 10秒搵到既嘢就唔好問我啦~ 唔好同我講百分之0.000001機會嘅嘢即係有機會 就算我講完全肯定嘅嘢都只係百分之99.999999

Brave Browser 初步使用

剛測試新版 Brave Browser, 與IPFS 整合度非常高,比之前用 IPFS companion好得多,bookmark 也可以正常使用,一按就可去ipfs:// 網頁,而且可選用local IPFS的設置也適中,不會做成疑惑(當然也沒說明會增加寬頻使用量,對新手可能會有少許隱瞞囉),希望快些整合至其他browser上,包括Android 及 ios~

但看廣告錢包,我還是避免了!

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

第一个支持了这篇作品
加载中…

发布评论