蕭德良
蕭德良

座右銘 : 以禪悟道 常用語句 : 大佬, internet 10秒搵到既嘢就唔好問我啦~ 唔好同我講百分之0.000001機會嘅嘢即係有機會 就算我講完全肯定嘅嘢都只係百分之99.999999

[中國文化]

(编辑过)

中國社會歷來都普遍有一現像,就係"窮不與富鬥,富不與官爭",對於想係中國社會生存嚟講,呢個幾乎係絕對,但對於呢一代,生存唔係一個必然考慮事情,佢哋覺得係普世價值入面,生存係必然,所以根本唔需要理會,亦唔會刻意追求,可惜咁諗法只係一相情願,現實上係地球從來都未有一個政府可以保証所有人安全,只係程度上有所不同,香港屬於生存率偏高地方,但反而因為呢個錯覺,令到呢一代以為生存係必然,幻想著香港係一個擁有完美普世價值嘅烏托幫,因為咁樣倒頭來反而變成唔識生存,唔知如何生存,只可以講香港教育方式水平低(當然政府水平更低),既唔體現實際社會情況,而且麻林相信教育理想烏托幫及普世價值,最後只會落得乜都爭取唔到,正如泛民爭取幾十年都爭取唔到民主一樣,典型香港失敗模式,如無突破性改變,在香港用盡前人以往所留下儲備後,就會淪落成二三線城市!

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论