人間世
人間世

歡迎光臨 還原人生的文字

【矛盾大對決】究竟中共定地球滅亡先?

今晚真係瞓唔著,熱到瞓唔著。

有諗過換返背心短褲瞓,因為真係好易拎,夏天冬天衫都撈埋晒一齊;不過都係懶,開風扇吹下算。

好似話下星期又凍返,哈哈。

記得上年十二月問依個問題個陣,我仲係覺得地球會滅亡先,因為人地winter on fire,點知我地連winter都冇;到二月再問我就覺得地球仲有希望,因為肺炎死多啲人,中共醫療系統崩潰,此消彼長應該可以玩多幾年。

今晚我都係覺得,地球會玩完先。

淨係講今個月,啲口罩醫療用品刺激左幾多消費,消費過程制造左幾多垃圾。淨係講我屋企個垃圾桶,因為冇蓋,我地每次掉口罩都會入落個保鮮袋綁實先,每人每日一個,四個人一個月就成百個。

買外賣食安全啲,每日午餐配給都用幾個兜,有時用膠,有時用發泡膠,用乜都好都係食完就掉,分湯上每日起碼用得五六個。

仲有幫區議員入自製洗手液,見到幾千個藥水樽,心諗大家用完又係掉,咁嘅樽留尼仲可以有乜用。

叫得上半個環保L嘅我,依個月除左跟人搶廁紙買左條再造紙之外,真係冇乜環保野做過。

咁可以點啫,你見班所謂環保L都冇聲出,就知冇辦法啦。

我又諗,係咁啱依啲垃圾俾我見到啫,平時每日醫院都咁多垃圾,淨係每輪派藥都有隻杯仔,一日幾千萬個走唔甩。

於是我又諗深一層,環保真係好弔詭,環保放上政治更加係荒謬。人類文明發展by definition就係要製造,製造就會生產垃圾,於是文明就等於製造垃圾,講環保簡直係同全人類宣戰。

所以就有咩可持續發展,不過正確嘅事好平庸,平庸就太冇gimmick,唔啱玩政治。

對於人類文明尼講,環保個ranking真係好低,水未浸到腳之前,少少事都行先過環保,增加環境成本好過增加自己成本。

諗起上年食左一身椒,二話不說係換左件tee隨街掉左佢,驚毒害到屋企人。俾我再中多次,我諗我應該都係會掉。

讀多啲歷史就發現全球化唔係必然,可能人類文明都唔係,幾千年前啲古國都係敵唔過自然而滅亡,話唔定攬炒嘅究極係搵地球陪葬呢。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论