shenchensucc
shenchensucc

来自steemit,希望玩的开心

刀刀开心成长 5

最近的帖子里晒了小儿子卢卡,有人夸卢卡很可爱,我很开心。那么就继续晒晒两年之前更加可爱的小刀刀吧。

It is Sunday today, we went out side the city for the last view canola flowers. Since Canada is cold, so some canola flowers opened at August.

今天是周日,我们全家出城去看最后的油菜花。由于加拿大比较冷,所以一些油菜花到8月才开。

My mother is taking photo for my father and my son. They looks very happy.

我妈妈很高兴的在给我爸爸和刀刀在拍照片。

Tony like to do this when he is taking pictures, yeeeee....

刀刀照相的时候爱用这个姿势,耶。。。。。

A panoramic image of the canola field, looks so beautiful.

油菜地全景图,十分漂亮。

I like this photo very much and I used this one for my laptop background picture, and it looks fit.

这张图我十分喜欢,所以我把它设成了桌面背景,看起来还不错。

Tony was working on the road, lol.

刀刀走在乡间的小路上,哈哈。

I like the photo as well, looks like Tony had a great Sunday.

我很喜欢这张照片,看起来刀刀周日过得不错。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论