shenchensucc
shenchensucc

来自steemit,希望玩的开心

刀刀开心成长1

介绍一下我的大儿子刀刀,我的大部分业余时间就是带娃各种耍,刀刀是他的小名,意思是我特别有感情的两样东西 Dota and Dollar 哈哈。

这一篇是2017年的时候带孩子去玩水。天气特别好,和小伙伴们一起带着娃去玩水。这是距离加拿大埃德蒙顿70公里的一个湖,Wabamum湖省公园。


A lot of people is already here, make a tent, do some BBQ, enjoy the sunshine and summer.

已经有很多人开始搭帐篷,烧烤,享受着夏天和阳光。


No wondering why it is a bit empty in the city, here is everyone is.

怪不得城市里面都没什么人,原来大家都来这里玩啦。


Kids are the most happy people here, they swimming, playing water and sand. Daodao is very happy and he played a lot in the water.

孩子是最开心的,他们游泳,玩水和玩沙子。刀刀特别高兴,玩了很久的水。



Daodao is not the most important when I look at this photo, lol.

看着张照片的时候我并没有注意刀刀,哈哈。


The park is already full when we left, a lot of people can not park their vehicle inside when we left, lol.

最后离开的时候发现这里已经爆满,很多人车都没办法开进来。


十分感谢各位的支持,我计划像博客一样在一部分帖子里记录我儿子的成长,希望大家喜欢。下面再放一张刀刀不到1岁时的照片,时间过得好快,孩子长的更快。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论