shenchensucc
shenchensucc

来自steemit,希望玩的开心

刀刀开心成长 6

继续晒我两年前的小刀刀。。。

Location, Sky Walk, Jasper National Park, Alberta, Canada.

地点,加拿大,阿尔伯塔省嘉士伯国家公园,天行桥。

Time, August, 2017. 时间,2017年8月。

This place is a glass walking pass on the cliff and a small river formed by glacier melting water.

这里其实是一个弧形的玻璃道,下面是悬崖和冰川融水汇成的小河。

Tony was sleeping here, so I put him on the glass and take a picture of him, hopefully he did not hate me, lol.

刀刀睡着了,所以我很不厚道的把它放在玻璃上,拍了一张照片。

Now, he is awake, looking at me like been abandoned.

啊,他醒了,很委屈的看着我。

For some reason (maybe my gene), my son is very attractive to girls, always some girl come and play with him. Now, two pretty sisters from Europe want to take a picture with him, lol.

说到我儿子的妹子缘我真是佩服的不行不行的。有两个欧洲来旅游的妹子,非要和我儿子拍照,哈哈。有本事冲我来啊。。。。

This is the cliff underneath the glass walking pass.

这就是玻璃栈道下面的的悬崖。

And a panoramic image on the glass bridge.

还有一张在玻璃桥上拍的全景图。

The post is about my son Tony, he was eating and playing happily, and I was happy for him as well.

我的这个帖子主要是为了记录儿子刀刀,大家可以看到他在开心的吃面包。我很欣慰。

Tony like the goat statue, but he like play with the stone more, lol. The mountain pointed by the land mark is around 3500 meter high.

刀刀喜欢这个山羊雕像,不过他更喜欢玩旁边的石头。牌子指向的那座山海拔3500米。

I enjoyed driving in the mountain very much, those time were the highlight of my trip.

我很喜欢在山里开车,几乎是我旅行中最喜欢的部分。

As a bonus, share some pictures of the quiet and pretty lake during the road. I was supprised that there was only a few traveler for such a beautiful lake.

彩蛋,加上路边的一个幽静的小湖,这么美的湖竟然没人游人,你敢信。

Last, hope everyone have a good time on Matters and thank you all for your support.

最后祝大家Matters愉快。感谢支持。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论