shenchensucc
shenchensucc

来自steemit,希望玩的开心

刀刀开心成长 4

继续转移两年前的帖子,稍作了删减,另外根据大佬的建议,重新发了这一篇,修改了题目编号。这一篇介绍一下加拿大埃德蒙顿的夏天。

最喜欢加拿大的夏天,凉快,并且到处都是玩水的地方。

I love the summer in Canada, the temperature is cool, and a lot of places to play with water.


我朋友告诉我这种照片有点像狮子王的场景,我就当他是在夸我了。

My friend told me this photo looks like a scene from The Lion King, while, I take that as a compliment.

Edmonton city center, taste of Edmonton.

埃德蒙顿市中心的美食节。


Some people is already here playing in water. 已经有人在玩水啦。


We are going to playing in water as well. 我们也去玩个水。



Little Tony's model steps, lol. 小刀刀的台步,哈哈。

Looking for some food, there is so many people on the street....

找地方吃点东西,街上好多人啊。。。。

A lot of delicious food. 好多好吃的。

Tony love Macaron. 刀刀爱吃马卡龙。

A nice cocktail to end my post, everyone is welcome for the cool summer here.

最后是我的鸡尾酒,欢迎大家来避暑。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论