Shall We Talk? 陪你講
Shall We Talk? 陪你講

皇太后

一位手瓜粗過我腳瓜穿鮮橙色緊身熱褲的金髮哥大大聲在巴士內講電話。

「喂?婆婆呀?咩事呀?」

「咩話?!你掛住我?」

「你病左?咁去睇醫生啦。」

拿,老老實實,唔好扮傻,你好明顯知道婆婆個病叫做「掛住個孫」,呢個病既處方係「一星期見個孫三次,講電話十次,內服外敷,有病醫病,無病強身,定時服用,可趨吉避凶」。

掛住人同埋俾人掛住,是甜蜜的負擔。人生在世,思念是一種病,永遠唔會亦唔想斷尾。

我唔小心見到,金髮哥輸入婆婆的聯絡人名字是「皇太后」,真可愛。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论