宗本衝
宗本衝

分享加密貨幣相關小知識及心得 Instagram: https://www.instagram.com/crypto_research

Electroneum - 用手機零成本輕鬆挖礦

Electroneum呢隻加密貨幣可以用手機挖礦


相信熟悉虛擬貨幣既朋友都對挖礦唔陌生,但係香港電費咁高成本既情況下,挖礦實在唔係一個明智既選擇。咁有咩APP可以令一般普羅大眾都可以參與同體驗到挖礦呢?佢就係今日我想介紹既手機挖礦APP – Electroneum。

Electroneum目前活躍礦工有二十幾萬


其實Electroneum呢個項目係2017年就開始左,今日係眾多加密貨幣中市值排第九十幾,係火幣交易所就有得交易,活躍礦工有二十幾萬,App係iOS & Android都有得下載。Electroneum係用Cloud Mining既方法,唔會影響你部手機既速度,只要㩒一粒制就會自動運行七日,都幾方便。

 

係App Store就可以輕易下載Electroneum App


只要去App Store下載Electroneum就可以開始體驗挖礦啦,但為左防止機器人濫用,呢個App需要自拍做KYC先可以參與挖礦,而佢既KYC都有少少麻煩,呢個就係呢個App最大既缺點,用唔用就睇你個人喜好啦。

 

呢度可以睇到ETN既Stats



你仲可以係APP上面睇到ETN而家既價錢、流通量同埋價格變動等資訊。而家1粒ETN既價格只係$0.003,如果山寨幣既牛市來臨,升值空間會好大。ETN仲可以係巴西、南非、土耳其等國家用黎買手機既流動數據,都算有少少實際應用。


AnyTask令Freelancers可以在網上完成相關的Tasks賺取ETN

最近佢哋推出左Freelance平台AnyTask俾Freelancers透過佢哋既技能完成相關既Tasks賺取ETN,目前平台處於Beta階段。

我的Referral Code


 

如果你中意呢篇介紹既話,又想試下用Electroneum呢個App既話,請用我既推薦碼 – 75BE58登記,多謝。 

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论