宗本衝
宗本衝

分享加密貨幣相關小知識及心得 Instagram: https://www.instagram.com/crypto_research

將Metamask上的LikeCoin轉移到LikeCoin Chain

最近LikeCoin推出左自己既主鏈 & App,叫做Liker Land,ERC-20 Token好快就會淡出,而且唔可以收到Staking Rewards。雖然我手上唔多LikeCoin,但即管試下轉返去LikeCoin Chain,順便試用下個App。


進入官網後,就有更新提示


登入佢哋官網之後,就有提示要將LikeCoin轉移到主鏈了。


跟指示係Metamask上面簽名就得啦

跟完佢哋指示係Metamask上Sign左個Transaction,再等一陣,成個流程就搞掂啦。Metamask其實都唔係真係咁難用啫,用多幾次就上手。

Liker Land App


等既時候可以去App Store Down返Liker Land個App,之後用Matters Account登入。

Liker Land App介面



Refresh一下就可以睇到LikeCoin出現係錢包餘額入面啦,呢個時候可以選擇Delegate俾下面既節點,賺下Staking Rewards,值得一提既係佢哋主鏈係用Cosmos SDK,背後底層既共識算法係用Tendermint,算係而家比較流行既方式,就連大家熟悉既Binance Chain其實都係用緊呢套技術炸,睇黎LikeCoin既技術班底都幾緊貼潮流,一啲都唔Outdated。


而家係Liker Land App入面睇文章 & 俾Like仲會變得非常方便,如果你中意我既文章都㩒下下面個拍手圖案啦!我會繼續將更多區塊鏈 & 加密貨幣既最新資訊帶俾大家。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论