山寨匠人
山寨匠人

在金融圈裡營營役役十多年,還差一點點便成功上岸、名成利就之際,因為社會的現況,因為孩子的出現,因為心靈的呼喚,決意放下自在,回頭逆流游向大海中心,追求心靈上所嚮往的烏托邦。 讓我們深深呼吸,重新掌握自己的脈搏。慢慢來,細細來,透過雙手,開放心靈,感受事情的過程,感恩事情的發生,感激事情的教誨。 Facebook 專頁: www.fb.com/livenlovenaturally

2020 嘆《嘆息橋》- 有時人生好似一個陀羅咁,不斷原地自轉

人生苦短,已經發生嘅事情,明知過幾日會發生嘅事情,唔使睇實新聞,其實你同我都會知道劇情嘅發展會係點。既然我哋場戲暫時完左,要等美國放完假先有新一集,不如喺屋企煲吓劇,做吓港豬,做啲自己控制得到嘅仲好啦!

ViuTV 而家播緊嘅《嘆息橋》,我會用過「嘆」字嚟形容。呢套劇,無精神唔好睇,覆緊 WhatsApp 都唔方便睇,因為睇呢套愛情小品,係要記劇情同埋留意聲音外嘅細節嘅。

老實講,呢套《嘆息橋》,我睇咗兩個禮拜,基本上劇情都無乜推進過,佢好似一個陀羅咁,不斷原地自轉。不過咁樣又唔可以叫做悶,佢只係想用另一個手法去講故仔啫!

愛情小品,故事當然可以拍得美麗動人,不過喺真實世界,咪又係來來去去都差唔多?換畫、重新嚟過,甚至跌入三角戀,好多時並唔喺因為呢個同嗰個有幾唔同,更多係自己點樣去睇呢件事。《嘆息橋》好睇嘅地方,在於佢每一集都會從一個角色出發,從佢嘅視點去睇成件事。基於人都係鍾意隱惡揚善,每一個人睇同一件事,細節都會有少少唔同,好嘢就因為我,衰嘢就一定我至係受害者!

因為我知道我自己想點,所以我以為你知我想點。因為我覺得咁樣對你係好,所以我就係咁樣處理你。因為我唔知點搞好,所以我會行開等件事自己變好。呢個唔係一個高潮起伏,蕩氣迴腸嘅愛情故事,呢個只係一個對於我哋平時日常生活嘅素描,真實得令我哋覺得自己係其中一個。

當你可以好細緻去睇成件事,從每個人角度去了解佢哋想點,你會發現,原來成件事都係「多乜餘」,無嘢搵嘢嚟搞。不過人生就係咁㗎啦,大家都只係顧自己,又無好似《綠豆》甘有個旁白話你知其他人其實做緊乜又想點。結果,搞完一大輪先發現,可能 The Best has Come Long Ago。

成套戲睇咗 11 集,Kevin 仔係當中最細個,但又竟然係最清楚自己做乜嘅角色。人就係咁㗎啦,人越大,經驗越多,越係諗得多,又會怕輸怕無面。只有覺得自己「嗰頭近」,時日無多嘅人,先敢勇於面對真實嘅自己,用平常心去睇呢個世界。人生苦短,有時唔一定係鬥老先叫成熟,無包袱反而會令人心水仲清一啲!

其實,月月新鮮鑊鑊金,睇番自己,我哋套戲都播咗 11 個月喇,劇情又無乜點樣推進過。突然間有個主角「爆肚」,又加入咗一堆新角色,個陀羅終於都轉完,劇情迎嚟突破性嘅發展!

好唔好?唔知架!不過至少我哋都叫做求仁得仁,「攬炒」成功,雖然而家先發現咁樣真係好 X 痛!不過,更加傷可能只係因為,明明係我想同佢分手,而家掉轉頭佢同全世界講佢唔要我,仲一腳踢我出門口。好瘀囉!

不過算啦,老咗睇番,可能咁樣灑脫啲分手,分得清清楚楚,對大家都好呢!仲有無下次,唔知㗎!不過,我信 The Best is Yet to Come!

有興趣睇落去,一定要買定花生,坐定定專心睇我哋呢套《嘆息橋》。踏入結局篇,應該會更好睇,有更多出人意表嘅結果!

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论