山寨匠人
山寨匠人

在金融圈裡營營役役十多年,還差一點點便成功上岸、名成利就之際,因為社會的現況,因為孩子的出現,因為心靈的呼喚,決意放下自在,回頭逆流游向大海中心,追求心靈上所嚮往的烏托邦。 讓我們深深呼吸,重新掌握自己的脈搏。慢慢來,細細來,透過雙手,開放心靈,感受事情的過程,感恩事情的發生,感激事情的教誨。 Facebook 專頁: www.fb.com/livenlovenaturally

關於籃球,我想說的是⋯

我由細到大都矮,又瘦,仲要體弱多病,體能唔好,天生就唔係個運動叻嘅人。但唔知點解,我好鍾意打籃球。

昨天,公子同朋友玩,等接佢,沒事幹。一丁友,悶悶地,就拿起粒波喺度射。射Key,罰球,三分,乜都射,一開始,集中唔到,射乜都唔入。

我條氣唔順,同自己講,點解成日都係咁,時準時唔準,表現咁「海鮮」,點解唔可以穩定啲。結果,谷住道氣,自己挑自己機,一射就射咗兩個鐘。

我由細到大都矮,又瘦,仲要體弱多病,體能唔好,天生就唔係個運動叻嘅人。但唔知點解,我好鍾意打籃球。成日對住班高我成個頭嘅同學,我頂住繼續打。就算去到會考,我依然每日打,打到我阿爸以為我無溫書。

出嚟做嘢,中間停咗好幾年。不過去到早幾年,工作壓力太大,我又開始打番波。我試過跑步,試過做Gym,又有做Yoga,不過只有籃球可以幫我完全減壓,既集中又放空。

我鍾意打籃球,對住對手,攻佢守佢追佢,明明好辛苦,明明無晒力,腦袋一片空白。但係,我依然會搵機會射三分,走位,傳波。呢個狀態下,所有無謂嘢都唔可以喺腦度出現,萬念歸一,係真正嘅集中,也是工作的放空。當然,間中壓力太大,打極都唔入局,繼續胡思亂想,都係會發生嘅。

手風順唔順,入唔入局,我都好鍾意做一樣嘢——我鍾意串我嘅對手。有時街場唔識嘅,我都會比個眼神佢,爆佢一段玩玩佢,打亂佢個心理。有時同朋友玩,明明大家都係玩玩吓,我無端端串一串,大家都會認真起來。之後贏又好,輸又好,唔緊要啦!因為,一心K.O.對手去打,人哋又一心K.O.你,我覺得好好好爽!

我細個好鍾意Reggie Miller,佢三分當然勁,不過最令我著迷,係佢嘅「Trash Talk」。喺我長大嘅年代,NBA動不動就打交,打唔成都Trash Talk串吓你,激到你嬲,等你打唔出水準。Miller個身型,喺當年NBA完全唔達標,不過佢就係唔認輸,每每都製造啲「Miller Time」比你記成世。

It’s Miller Time!!!

我承認,我係一個咁嘅人。串完人,自己無退路,一定要谷埋啖氣博盡佢。同時,我知自己矮,體能又唔好,鬥長命,玩籃底,一定唔夠打。所以由細到大,我都喺度練三分,明明未有Curry仔,我依然射三分,一球當球半咁打。

因為三分準嗰日,你一定要Mark實我。就算我之後無氣,你都會Mark實我。到我走甩咗,你都會搵人追番我。我,就算無力,都可以繼續比對手壓力,拉開個防守,幫隊友搵機會。

就算我嗰日唔準,只要有機會,我都會繼續射,最好你唔信我會入,懶得Mark我。因為我信,只要我攞得返手感,我最後都會入到贏你嗰球,咁就夠晒數啦!

我討厭別人睇唔起我嘅眼神。喺街場,見到啲懶乜叻串串貢,我一定追住你嚟射,一定要射死你打謝你!又記得曾經有個自大老闆笑我矮,打波邊會夠佢咁高打!你係我老闆又點啊?你又未打過,你肯定你贏到我?

由細到大,口不擇言,令我吃咗好多苦頭。年紀大咗,我又發現,呢團火有辣有唔辣,同時一直令我向前行,力求上進。如果無呢團火,我集中唔到,求求其其,射極都唔入。不過人老,會收火,減少無啦啦得罪人。但我唔會封嘴,熄咗團火,又好容易變咸魚。

團火,把死人口,宜家留番喺球場用,養住自己,令我心入面繼續年青,依然激情。

關於籃球,我想說的是,我不會客氣的,小心。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论