山寨匠人
山寨匠人

在金融圈裡營營役役十多年,還差一點點便成功上岸、名成利就之際,因為社會的現況,因為孩子的出現,因為心靈的呼喚,決意放下自在,回頭逆流游向大海中心,追求心靈上所嚮往的烏托邦。 讓我們深深呼吸,重新掌握自己的脈搏。慢慢來,細細來,透過雙手,開放心靈,感受事情的過程,感恩事情的發生,感激事情的教誨。 Facebook 專頁: www.fb.com/livenlovenaturally

抗疫點滴,亂譯尼采(三)

疫情持續,在家中百無聊賴,突然覺得可以從日常生活點滴中的體會,和尼采的名言警句作個配對,並用上廣東話,給自己的人生作個記錄,也嘗試為無盡的抗疫日子帶來一絲絲希望。

〈恐懼由心生〉(2020/08/19)

暴風雨過後,走出屋外打理一下,在外牆射燈後的小洞穴中,發現一班人類不太喜歡的朋友仔。

停一停,想了想,其實,他們從來都沒有來打擾我。只不過,昨天的風雨真的太大了,把他們的家都淹沒。他們迫不得已,才會跑過來避一避。既然情況好了,他們自然會離開,那麼我也犯不著要趕盡殺絕,大家留一線便好了。

佢哋好恐怖?可能只係「自己嚇自己」啫!

世上唔好嘅嘢,有四分三都係因為自己驚。

因為心入面驚,先會喺度不斷諗發生咗嘅事。甚至連未發生嘅,都會諗多咗,自己搵嚟驚一餐。

其實,所有嘅驚都只係你自己諗出嚟。亦正正因為自己諗出嚟,所以其實可以輕易改變。

〈發自內心,才能成就好事〉(2020/08/20)

從小到大,我鍾意的事情和東西,很多時都帶點迷迷糊糊。要是朋友問我「為甚麼喜歡」或「喜歡甚麼」這類問題,我真正鍾意的,通常思前想後也不會有答案。

反而能夠解釋的,通常很快便會感到納悶,草草了結。那種感覺,充滿著無論如何也不能重拾的失落和可惜,很雞肋。

原來只有〈發自內心,至能夠成就好事〉,你有無試過咁啊?

無論係幾好嘅事,如果係「為咗乜嘢」而做,就變咗賤到爆嘅自私精。

為咗邊個而做,為咗乜事而做,一旦衰咗,你就會好鬼憎佢,怨天怨地;相反,如果順順利利,你就會認屎認屁,自以為是。

因為乜都係為咗自己。只有當你真心真意,自己為愛去做嘅時候,先唔會突然覺得係「為咗乜」而做。

〈向樹木學習〉(2020/08/21)

想不通的時候,離開屋企,回歸大自然。看看這,看看那,好些本來不明白的東西,突然間,都明白了。

或者,和以前的高人一樣,我們要〈向樹木學習〉。

松樹成日都係直筆甩咁棟喺度,好似喺度聽緊啲乜咁。

冷杉又係成一碌杉咁郁都唔郁,又好似唔知等緊乜嘢。

呢啲樹木定過抬油,又唔嘈,日日都只係喺一片寧靜中靜靜地咁等,一味忍。

我哋都要學吓松樹同冷杉嘅態度。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论