star_hope
star_hope

我是一位占卜師 使用牌卡為神諭卡 靈性諮詢 一般工作、感情占卜 擅長個人成長、內在探索 有需要占卜為你指引方向的人,可以直接找我喔 粉專:流星的希望 IG: star_hope_oracle 連續三場活動都突破50000獎金,最高上限

Small make a big problem to big《小小的東西對巨大的物體造成大問題

I can’t see you.

You can see me.

You are this much small.

I am this much big.

You live in me, but I can’t get it.

You are this much small, but make a big problem for me.

I can feel the big problem, but I still can’t see anything.

I want to solve the problem.

I should use other things to solve it.

Otherwise, I’m a big one , but you this small thing will make more problems to me.

================================
我看不到你

你看的到我

你是這麼如此的渺小

我是這麼如此的巨大

你住在我的身上,但是我找不到你

你是如此的渺小,但卻對我造成了大麻煩

我可以感覺到問題,但我依舊看不到任何東西

我想要解決問題

我需要使用其他的東西來解決

否則,我如此的巨大,但你這個小東西會對我造成更大的問題。

====================================
可以猜猜看我描寫的是什麼,與最近的熱門議題有關


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论