wongtaisin
wongtaisin

iphone換電推薦 -Let's Go Fix

話說我有部iPhone 6S成日都無電,之後我就跟返呢度上網check 下電池損耗狀態,發現電池健康度得返60%,之後我就上網搵左幾間專門維修iphone既公司,跟住就搵到Let's Go Fix, 經WhatsApp查詢,客服已經好快就回覆左價錢同埋維修時間,我同時都有係佢地網站確認多次iphone電池更換價錢都係相同的。

客服叫我24小時到佢地既網上預約系統下單維修,佢地會優先同我整,我去左佢地銅鑼灣分店維修,跟返佢地地圖既教學B出口左轉直行30秒已經到左佢地大樓係銅鑼灣中銀樓上 20樓2012室就係,上到去見到佢有客等緊,由於我已經上網預約左,師博好快就幫我優先維修左,師博維修前會測試曬所有功能,同埋會幫我check左電池損耗,之後師博再一次確認價錢,之後師博先同我維修,師博真係超快手,基本上坐左一陣睇左一陣Netflix就已經整好,都係10分鐘左右既事。

維修完,師博再次同我check曬所有功能同埋電池損耗,確保無問題先比返我,師博重教埋我點樣可以令到電池耐用D,其實都換左半年 宜家手機電池健康度重係100%,基本上起身到晚上都重有一半電量,真心推薦 Let's Go Fix 比大家。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论