馬思高
馬思高

https://petermasklo.observer

老餅如我愛舊歌

早排在Matters上,藉由【三碗細牛腩麵】大家講起自己鐘愛嘅廣東話流行曲,又聽到唔少人提起自己以前如何聽歌,我都心痕,想襯今日翻工前搵翻以前用嚟聽歌嘅工具回味下。結果發現,可能因為佢太老,或者我太耐無用佢,佢唔再識郁…

最後一隻買嘅黑膠唱片,都係林子祥嘅(笑)

係,明明未到「三十而立」嘅我,以前曾經有一段時期係聽LP。LP 即係我哋經常聽到人講嘅黑膠唱片,既然有個「膠」字,碟如其名,其原材料就係以PVC膠,製成碟狀後再係上面刻上聲軌。詳細原理我就唔多講,作為文科出身嘅我,未必能夠好好解釋到黑膠唱片嘅物理原理。

對我嚟講,因為長輩由細播到大,所以我算係同年代入面少數從細就接觸黑膠唱片,再加上少量嘅卡式錄音帶,就成為我細個放學翻到屋企,電視無鐘意睇嘅節目之時嘅唯一娛樂,直到屋企開始有裝上網為止。

亦因為咁,我細個初接觸到嘅音樂,年期上都較我嘅同輩為早。當我一開始係聽緊「哥哥」、「校長」,同輩已經係由陳奕迅、陳慧琳、容祖兒開始接觸流行曲,我同同輩間嘅入門,足足相差廿年。雖則之後因為網路,我能夠追回音樂時代嘅發展,只係接觸過八、九十年代經典嘅我,每每聽到同輩讚到天上有地下無嘅作品之時,我心中只想同佢講:「其實以前有好多作品一樣咁正㗎!」

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论