Oliva
Oliva

hi i am oliva.

New Beauty R6 好唔好?真係可以去眼圈去黑眼圈?真人誠實評測即刻睇!

睇我個FD 去咗New Beauty 試R6之後眼圈細咗隻眼有神咗??係真唔係啊?!等我去試完再同大家報告啦~

問問大家,你地知唔知身體邊個部位最容易出賣年齡?比2秒你地啦!開估啦,答案就係對眼,當然依家我地日日都需要戴口罩,其他人一望你就會望你對眼,如果黑眼圈或者眼袋好大,咁就會睇落好攰,影響形象。加上如果你需要長期對電腦,咁就更加大鑊,對眼可能仲會更加腫。不過好彩我有個朋友叫我試下New Beauty R6去眼袋療程,始終係對眼,我都仲考慮緊New Beauty R6 好唔好,work唔work,但當我見到我個朋友對眼變得好精靈好精神,我就無再諗New Beauty R6 好唔好呢個問題。反正New Beauty R6去眼袋療程都可以俾我免費試做,點都上一上去先啦。


雖然今次係免費體驗,但我都想借今次機會了解New Beauty R6 好唔好,希望俾到少少意見大定啦。但你知啦,對眼咁重要,做之前都最好上網search下New Beauty呢間公司嘅基本資料先,唔睇唔知,我發覺New Beauty嘅討論度都幾高,見到好多人都問New Beauty R6 好唔好,睇嚟好多人都十分好奇呢個去眼袋療程。睇到呢度,其實你地知唔知R6去眼袋療程係咩先,呢個療程可以改善眼部微循環,促進眼部脂肪代謝,將眼袋的脂肪透過新陳代謝而排走,從而減輕眼部浮腫,仲會撃退黑色素,踢走黑眼圈,都係個句,真實效果都係要試咗先知。


本身我就想快啲體驗New Beauty R6,再同大家講New Beauty R6 好唔好,但New Beauty嘅員工就同我講已經好多人預約免費體驗,已經排到2個星期後,真係估唔到New Beauty R6係咁hit,但都無辦法啦,始終係免費嘛。療程當日,我都有啲緊張,始終第一次做關於眼嘅療程,不過為咗試真啲R6,最緊要係想知道New Beauty R6 好唔好,我專登唔搽任何眼霜,睇下療程後效果明唔明顯。

分店

上到去New Beauty嘅分店,俾我嘅第一印象就係好寬敞好靚,唔知係咪個環境好舒服,啲員工睇上去都特別靚。咁坐咗一陣之後就有治療師帶我入房,詳細了解我嘅眼袋問題,仲會簡單介紹下R6去眼袋療程嘅原理。治療師都好細心,佢會問我個眼袋幾時變得嚴重,仲會了解我嘅生活作息同習慣。之後佢就簡單介紹R6去眼袋療程,唔聽唔知,原來R6係一個無痛、無創、無恢復期嘅療程,唔會留下任何傷口,做完都可以已經約朋友出去,啱晒我呢啲成日要照顧BB嘅媽媽。講咗之後,終於正式做療程,試下New Beauty R6 好唔好啦!


不過坦白講,做緊R6去眼袋療程嘅過程真係無咩特別,大概就係清潔完眼周範圍之後用眼袋槍探頭碌下,全程無咩特別感覺,只係熱熱地暖暖地,好彩唔係好痛。講到呢度,我諗大家都好想知New Beauty R6 好唔好,放心我依家就會分享New Beauty R6 好唔好嘅意見。

做療程大約係咁

其實New Beauty R6 比我想像中好,雖然我之前已經做咗好多Research,知道New Beauty R6最嘅賣點就係RF射頻技術,以為淨係可以去眼袋同淡化黑眼圈,點知仲可以改善眼紋,做完之後幾日隻眼都無咁腫。New Beauty R6做一次已經有咁好效果,真係可以幫到我去眼袋去眼紋去黑眼圈。如果你問我覺得New Beauty R6 好唔好?我梗係覺得好啦,因New Beauty R6效果做一次可以last好耐,我諗如果有眼袋嘅人肯定會睇住個眼袋做一次就收細一啲,脂肪慢慢溶解流走曬,做做下就無咗眼袋架啦!


New Beauty R6 好唔好?個人覺得真係幾好,好似我呢啲成日捱夜對電腦殘咗好多嘅人,真係好Work好有用,所以我已經決定咗join曬New Beauty R6成個療程,而且New Beauty R6嘅都唔算好貴,只係1888/10次,絕對負擔到。如果大家都仲諗緊New Beauty R6 好唔好,我建議大家真係免費體驗一次先,保證你唔會後悔!

禁入嚟 New Beauty R6去眼袋療程


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论