molamola
molamola

有時間就玩下 Crypto, 學下 Blockchain, 努力賺錢

Symmetry Swap 我諗唔會再用

用0.2 RAY 換 0.2 SRM, 真係貴到冇野好講

今日第一次使用 Symmetry Swap 因為佢講佢價錢好平, 反正剛剛喺 Radium Farm 有少少 RAY Harvest, 就試下用 Symmetry Swap RAY>SRM 再去加返 LP.

我抱住一試嘅心態,加上覺得分別應該唔會太大,所以就比較下 Raydium Swap 同 Symmetry Swap 價錢上嘅分別,表面上 Symmetry Swap出現嘅價錢係比較好,單留意下佢個 Minimum 竟然低到離譜,我諗住應該唔會攞到咁低,所以照樣繼續嘗試,最後結果出現,我真係用咗 0.2RAY > 0.2 SR,雖然價值好低,但結果真係出乎意料,因為好多人都推薦用 Symmetry.

0.2 RAY > 0.2 SRM

既然都已經試咗,我相信應該冇乜機會再用佢,我再去試返 Step Finance Swap. 到最後結果係我用咗 0.2 RAY > 0.278 SRM, 竟然可以相差咁大.

總結: 第一次用嘅體驗真係唔係咁好, 可能係某啲地方佢有最低費用, 但最起碼佢冇寫出嚟, 所以我諗唔任何理由繼續用 Symmetry Swap.

minimum received


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论