拿哈哈
拿哈哈

熊人熊人變呀! 拿哈哈變呀! HEY!

恐龍終歸成化石

早幾日因航決定大改組,並且將我經常講笑叫做恐龍航空嘅港龍即時停止營運。作為曾經嘅港龍常客,都只可以講句不勝唏噓。

話說當年工作關係,被派駐上海做專案,還好每兩星期都可以飛返香港一次。身為香港人,當然揀返間香港嘅航空公司坐。再講,當年上海航線經常有原因不明嘅延誤(註),搭咩航空公司都係要等,咁梗係揀間有好嘢食㗎啦!事實上,當年飛上海,飛機餐最好食嘅,一定係港龍。有啱香港人口味嘅飯麵,同埋蝦筋大師雪糕,就算包小食花生都好食啲,真係一上飛機就好似返咗香港咁。記得有次因事要改坐國航經深圳返香港,嗰個餐除咗麻麻地之外,小食係一包榨菜……我真係食唔慣。當然仲要提一提嗰陣嘅港龍空姐制服係最靚嘅!

知道自己有一段時間會來回飛上海做嘢,梗係要加入港龍嘅飛行常客計劃。港龍畀因航收購之前,佢有自己嘅飛行常客計劃,叫做「尊萃會」(The Elite)。講真,個人認為呢個名好聽過因航個馬可孛羅會(大家唔覺得馬可孛羅有啲繑口嘅咩?),又畀到我扮下精英(elite)咁。當年坐下坐下,就由紅卡升到做藍卡。可惜上海專案只係做咗兩年左右,趕唔切升上金卡,無得參觀下港龍自家嘅貴賓室。

嗰陣我仲申請埋張港龍信用卡,印象中係簽賬儲分可以轉港龍里數。後尾同當時女友(宜家老婆)第一次正式去旅行去避暑山莊同清東陵,唔記得係咪有用呢張卡幫手儲到里數換機票,總之嗰次旅行我哋都係坐港龍啦……我都算係擁躉啦啩?呢張信用卡都算係短命嘅,因為我記得第一張卡未到期星展就話要轉返做星展自家信用卡嘞(當然可能係我申請得遲)。

我剩低嘅港龍實體回憶

之後轉到宜家間公司做,每次北上都係二話不說就揀港龍,話之佢機票係貴啲。不過叫咗做因航港龍之後,雖然服務依然有返咁上下,但係就好似只有軀殼無咗靈魂咁。畢竟港龍已經變咗因航嘅附庸,感覺上就係低咗一等。

近年因航正如方向報所講咁管理不善,炒燶期油之餘,又因為討好強國而失民心。得意在討好完又唔見政府主動畀援助(人哋美帝都傾緊援助航空業嘅方案啦),結果要犧牲港龍,真係賠了夫人又折兵……

港龍航空就係咁突然由香港航空史上消失,剩低就只有回憶。點都好,喺度講聲:「多謝港龍!」

(註:記得嗰陣有人話係解放軍航空管制,所以成日延誤。但係隻五筒叫咗咁多年都無食出,如果真係呢個原因而延誤,咁真係好唔抵呀!)


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论